تجهیزات روشنایی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مجموعه تفریحی دیزین، تله سیژ وجود دارد که در واقع، مسیرهای ارتباطی برای رفتن به بخش‌های مختلف مجموعه هستند. تفاوت تله سیژ با تله‌کابین، در صندلی‌های آن‌ها است.. تله‌کابین، اتاقک‌هایی سرپوشیده هستند؛ اما تله سیژ صندلی‌هایی روباز هستند که کمربند ایمنی دارند.

بهترین زمان برای است.فاده از مجموعه دهکده دیزین اواخر پاییز تا اواسط فصل بهار است.. با این وجود فعالیت پیست اسکی دیزین به فصل سرد محدود نمی‌شود و در فصل تابستان هم برای علاقه‌مندان به اسکی روی چمن و ورزش‌هایی چون کایت‌سواری، دوچرخه سواری کوهستانی و تیزاندازی جذاب است.. این پیست، تنها پیست اسکی در فصل تابستان است. و گردشگران زیادی در این فصل به آن مراجعه می‌کنند. بازدید از باغ گل دیزین، طبیعت زیبای کوهستان و هوای خنک آن از جذابیت‌های این منطقه در فصل تابستان است..

پیست اسنو پارک از بخش‌های حرفه‌ای مجموعه دیزین است. که در بخش شمالی آن و بالای رستوران چمن قرار دارد. برای رسیدن به این پیست باید از تله‌سیژ دره است.فاده کرد. امکان انجام حرکات نمایشی و مسابقات جذاب برای اسکی‌بازان حرفه‌ای در این بخش فراهم است.. حتی اگر اسکی‌باز حرفه‌ای نباشید؛ تماشای این حرکات نمایشی لذت‌بخش خواهد بود.


بشر امروزی از همه توان خویش برای است.فاده از الکتریسیته، انرژی های نو است.فاده از باد انرژی خورشیدی و&#; بهره میگیرد تا ضمن است.فاده از کمترین هزینه ها بیشترین است.فاده لازم را از آنها ببرد. بدیهی است. ملزومات بسیار متنوع و شاخه ها و زیر شاخه های بسیاری برای این مسیر ایجاد شده است.. از این نمونه ها میتوان روشنایی ساختمان ها، معابر، میز کار، مبلمان، فضای سبز، اشپزخانه، میز تلویزیون، دکوراسیون داخلی، است.ادیوم ها، فضاهای فرهنگی و ورزشی سینما، موسیقی و ده ها شاخه و زیر شاخه ای که به همین نسبت نیز از تنوع محصولات برخوردار میباشد.

ضمن آنکه بهترین شرکت های روشنایی در ایران ، در عین حال افزایش کیفیت روشنایی، کاهش اثرات زیست محیطی و ارتقای سلامت و بهره وری کار را نیز در نظر داشته و صنایع روشنایی ضد انفجار را نیز برای محیط های در معرض خطر، در دستور کار خود دارند. شما می توانید برای بهره مندی از صنایع روشنایی، خدمات بهترین شرکت های تولید کننده و یا تامین کننده تجهیزات روشنایی را در نظر داشته باشید.

صنایع روشنایی اسکار از دیگر شرکت های موفق صنایع روشنایی برتر است. که است.فاده از مواد اولیه مرغوب را در برنامه خود داشته و در بخش تولیدی خود، از پوشش رنگی مقاوم الکترواستاتیک برای دوام و زیبایی بالاتر محصولات  و تجهیزات روشنایی بهره می برد. این شرکت با تولید چراغ های سنسوردار در سطح کیفی ممتاز، به عنوان یکی از بهترین شرکت های روشنایی در ایران شناخته می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین