تجهیزات روشنایی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

نظام آباد را بسیاری به عنوان محله اصیل و قدیمی تهران یاد می کنند که در محدوده منطقه و ۸ قرار گرفته است.. از آنجایی که در دوران پهلوی نظامیان ارتش شاهنشاهی در این محله مستقر شده بودند بسیاری از محلی ها اسم این منطقه را نظام آباد گذاشته و از آن پس این نام در تهران همگیر شده است.. نظام آباد که امروزه به دلیل دسته های عاشورا و محرم خود شناخته می شود گاهی اوقات نیز به دلیل وجود خانه های خاص مشهور شده است.. در چند سال اخیر ساخت و سازهای تجاری در این منطقه رونق پیدا کرده و تیراژه یکی از مهمترین فازهای گسترش بخش تجاری در این منطقه می باشد

تهرانپارس، نارمک، نیروی هوایی، تهران نو، پیروزی، مجیدیه، حکیمیه، سبلان و رسالت را می‌توان مهم‌ترین مناطق شرق تهران دانست. هر چند این محله‌ها از نظر سبک ساختمان‌سازی، بافت شهری و ترافیک شباهت‌های زیادی با هم دارند اما باید دانست که تفاوت‌های آنها نیز سبب تغییر شرایط خرید در این مناطق شده است.. مثلاً


واحد طراحی و توسعه سایان، علاوه بر طراحی و تولید انواع چراغ ها و ماژول های LED، به طراحی و ساخت دیگر تجهیزات سیستم های روشنایی نیز می پردازد که از آن جمله می توان به انواع درایورها، سنسورهای حرکتی، کنترلرهای دیجیتال، لامپ ها، فریم ها، قاب ها  و موارد دیگر اشاره کرد. طراحی بهینه و مهندسی شده تجهیزات نور و روشنایی، برپایه آخرین تکنولوژی روز جهان و با توجه به نیازهای این صنعت انجام می گیرد.

روشنایی اضطراری در شرایط بحرانی راه را برای فراهم‌آوردن ایمنی افراد روشن می‌نماید. چراغ اضطراری با قطعی یا خاموشی برق فعال می‌شود. هر چراغ روشنایی اضطراری دارای باتری ذخیره انرژی در داخل خود است. که می­ تواند نور ال‌ای‌دی‌ها را تغذیه و تأمین توان نماید. چراغ روشنایی اضطراری وسیله‌ای ضروری برای خروج بدون دردسر و ایمن افراد از محل ساختمان است..

چراغ‌های دفنی چراغ‌های دکوراتیوی هستند که دارای درجه حفاظتی بالا بوده و در انواع مختلف تولید و عرضه می‌شوند. نوع خانگی و داخلی این چراغ‌ها به نام چراغ کف‌پارکتی شناخته می‌شود. چراغ‌های بغل پله‌ای نیز از این خانواده هستند. این چراغ‌ها صرفاً کاربرد دکوراتیو داشته و در زیباسازی شهری نیز به طور گسترده مورد است.فاده قرار می‌گیرند. نوع IP (درجه حفاظت در برابر عوامل محیطی) بالای این چراغ را می‌توان در کف است.خرها و آبنماها نیز مورد است.فاده قرار داد. همچنین انواعی از وال‌واشرها را نیز می‌توان به صورت دفنی ساخت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران