تجهیزات روشنایی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


یکی از خصوصیات شهر هوشمند است.فاده از این تجهیزات شهری مانند روشنایی هوشمند معابر و خیابان ها می باشد. چراغ های خیابانی انواع گوناگونی دارند در بعضی از معابر طراحان شهری چراغ های کفی و پارکتی را بکار گرفته اند. از طرفی در سایر قسمت ها از چراغ های خیابانی با ارتفاع متفاوت بسته به محیط و دیدگاه طراحان است.فاده می شود.

پروژکتورها در چراغ‌های فضای بیرون بدون‌شک مهم‌ترین بخش چراغ‌های LED هستند. امروزه است.فاده از پروژکتورهای LED در برج‌های نوری با ارتفاع‌های متفاوت به دلیل صرفه مصرف انرژی و طول‌عمر بالا به سرعت در حال گسترش است.. از پروژکتورها در روشنایی مورد نیاز برای فضاهای ورزشی مانند است.ادیوم‌ها و سالن‌ها، فرودگاه‌ها و غیره می‌توان است.فاده نمود. پروژکتورها در انواع مدل ساخته می‌شوند که اغلب دارای IP (درجه حفاظت در برابر عوامل محیطی) بالا می‌باشند.

چراغ‌های پارکی علاوه بر رفع نیاز شهر به روشنایی، به زیباسازی فضای شهری هم کمک می­ کند. این نوع چراغ‌ها در فضای سبز و حیاط ساختمان‌ها نیز است.فاده می­ شوند. چراغ‌های پارکی در ارتفاع­های متفاوت و با شدت نورهای مختلف عرضه می ­شوند. از آنجا که چراغ‌های پارکی در فضای آزاد نصب می­ شوند است.حکام بالا، درجه حفاظت بالا و عمر طولانی قطعات روشنایی، از برجسته‌ترین ویژگی‌های آنهاست. پخش نور یکنواخت چراغ‌های پارکی نیز از جمله مشخصه­ های این نوع چراغ‌هاست.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری