تجهیزات روشنایی در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اصطلک لواسان در کنار بلوار امام خمینی شهر لواسان و در دامنه کوه ورجین قرار گرفته است.. عسلک یکی از مرتفع‌ترین محله‌های شهر لواسان است. و در ارتفاع بالای دو هزار متر از سطح دریا قرار گرفته است.. عسلک، نام محله لاکچری لواسان است.. خانه‌های این محله ویلایی بوده و طراحی خاص و خیره کننده‌ای دارند. دید این محله عالی و مشرف به کل شهر لواسان و سد لتیان است.؛ بنابراین مردم لواسان عسلک را بهترین جای لواسان برای زندگی می‌دانند.

روستای ییلاقی و سرسبز سینک با بهار و تابستان‌ بسیار خنک و باغ‌های فراوان سیب، گیلاس، آلبالو و گردو، از مناطق ییلاقی معروف حومه تهران است. که انتخاب خوبی برای گشت‌وگذار و پیاده‌روی به حساب می‌آید. مناظر بی‌بدیل روستا به‌خصوص در بهار و پاییز و وجود خانه‌هایی با بافت قدیمی، عکاسان و دوستداران طبیعت را شیفته خود می‌کنند. این روستا در حاشیه رودخانه‌ای بزرگ و در دامنه شیب‌دار کوه قرار دارد و حفاری‌های این منطقه نشان می‌دهد که قدمت سینک به دوران قبل از اسلام و دوره زرتشت برمی‌گردد.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.


استفاده از چراغ‌های ریلی یکی از روش­های مدرن و با صرفه اقتصادی برای تأمین نور در ساختمان‌هایی است. که معماری و یا کاربری ویژه ­ای دارند. در چراغ‌های ریلی، منابع نوری در یک ردیف روی ریل قرار گرفته و با هم روشن می­ شوند. این چراغ‌ها امکان جابجایی در طول ریل مورد است.فاده را نیز دارند. این نوع چراغ‌ها در فروشگاه‌ها (از قبیل فروشگاه لباس)، موزه، گالری و غیره نیز کاربرد دارند. نوع فضایی که چراغ در آنجا نصب می­ شود، مساحت مورد است.فاده، سوژه مورد نظر برای نورپردازی و رنگ نور مورد نیاز از عواملی هستند که در انتخاب نوع چراغ ریلی دخیل می‌باشند.

شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز یکی از بهترین شرکت های تولیدی روشنایی در ایران است. که از سال محصولات روشنایی را با است.انداردهای ایران و بین المللی با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا، به بازار راهی کرده است.. این شرکت، توانسته است. تنوع محصولات خود را به بیش از یکصد مدل مختلف با ایجاد اشتغال مستقیم بیش از دویست نفر گسترش داده و بخشی از نیازهای این بخش از صنعت را به خوبی مرتفع نموده و تجهیزات روشنایی را در سطحی ممتاز در بازار داخلی و خارج ارائه نماید.

روشنایی و الکتریک یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین زمینه های برق است.. در واقع هر کدام از تجهیزات روشنایی و الکتریکی که در این دسته قرار می گیرند، بطور مستقیم یا غیر مستقیم با جان و مال شما در ارتباط هستند. به همین دلیل بهتر است. به طور کلی این محصولات را به خوبی بشناسید تا بتوانید خوب و بد آن ها را شناسایی کرده و از سوی دیگر تشخیص دهید که کدام محصول و با چه شرایطی از نظر کشور سازنده، برند، قیمت و گارانتی برای کار شما مناسب است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان