تجهیزات روشنایی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Lighting equipment-1
Lighting equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



وسعت شهرک صنعتی چهاردانگه بسیار زیاد است.. این شهرک به طور کلی به بخش بنگاه های صنعتی و شرکت ها و تولیدی ها و بخش فروشگاه ها و پاساژها و مغازه ها تقسیم می شود. در واقع بخش تجاری و بخش صنعتی دو بخش اصلی شهرک صنعتی چهاردانگه هستند. معمولا هرچه به سمت مرکز این شهرک بروید با صنایع بیشتری رو به رو می شوید و در حواشی آن بیشتر فروشگاه ها و پاساژهای فروش مبلمان و غیره قرار گرفته اند. در بخش صنایع نیز، فعالیت های متنوعی انجام میگیرد، از ساخت و تولید ورقه های ام دی اف، مغازه های فروش روکش ام دی اف، کارخانه های تولید مبلمان و &#; را می توانید در بخش صنعتی ببینید.

منطقه چهاردانگه عبارت است. از شهرک حسین آباد، شهرک مطهری، افشین، بهشتی، چهاردانگه، قدس، ناصریه، گلشهر، ماهشهر ،پشمبافی و حسن‌آباد لقمانی. در سال ۸ خورشیدی روستاهای پلائین، عباس‌آباد، مرادآباد، ولی‌آباد، جعفرآباد جنگل، دینارآباد از دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه منتزع شده و به دهستان خلازیر بخش مرکزی شهرستان ری پیوستند.

در نهایت توصیه می کنیم که قبل از تصمیم نهایی و خرید محصولات، خودتان سفری به چهاردانگه داشته باشید. بسیاری افراد از این شهر و محصولات آن تعریف می کنند و افرادی نیز به کیفیت محصولات آن خرده می گیرند. شاید بهترین قاضی خودتان باشد که با حضور در این شهر بتوانید تجربه ای بی نظیر از خرید کابینت یا دیگر محصولات این شهر را داشته باشید.


چراغ‌های مخصوص نما بخشی از چراغ‌های LED هستند که برای نورپردازی و جلوه‌بخشی به قسمت خارجی ساختمان‌های مختلف، زیباسازی شهری، نورپردازی المان‌های شهری مانند پل‌ها، تونل‌ها و زیرگذرها، سنگ‌نماها و آّب‌نماها است.فاده می‌شوند. مهم‌ترین چراغ‌های این دسته وال‌واشرها و چراغ‌های جت‌لایت هستند. وال‌واشرها با طول و توان‌های متفاوت ساخته می‌شوند و از نظر نحوه پخش نور با جت‌لایت‌ها تفاوت دارند؛ وال‌واشر نوری با دامنه پخش نور بالا و برد کمتر، و جت‌لایت نوری با دامنه پخش نور کمتر ولی برد بسیار بالاتر دارد.

پخش خازن های خشک گازی، روغنی، کنتاکتور خازنی و رگلاتور، پیکاسی، فراکو، پارس، صبا زیمنس، شریم، ایسکرا، بلوک، دوکاتی، سیرکوتر، تمامی اجناس با گارانتی شرکتی و تخفیف نمایندگی عرضه می گردد، محصولات هیوندای کره جنوبی، طراحی، ساخت و سرویس بانک خازنی، توزیع، فرمان. تهیه و توزیع

واحد اندازه گیری شار نوری  لومن (lm) است. در واقع میزان  نوری  که از یک چشمه نقطه ای به شدن یک کاندلا داخل مخروطی به زاویه راس یک استرادیان  ساطع میشودلومن نام دارد.کل نور خارج شده از یک منبع نور در هر ثانیه یک لومن یا یک واحد توان نوری (Luminous Flux) نام دارد که آن را با. فی [Φ ]  نمایش می دهند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه