تجهیزات شبکه برق رسانی در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply network equipment-1
Power supply network equipment-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.

جریان‌های هوایی، اثرگذاری زیادی در آب‌وهوای تهران دارند. وزش باد غالب از سمت غرب سبب می‌شود که غرب شهر همواره در معرض هوای تازه قرار گیرد؛ با وجود اینکه این باد دود و آلودگی نواحی صنعتی غرب را به همراه می‌آورد، وزش شدید آن می‌تواند هوای آلوده را از شهر تهران بیرون ببرد.

طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.


ترانسفورماتور قدرت (Power transformer ) در پست برق وظیفه کاهش یا افزایش ولتاژ را بر عهده دارد. ترانسفورماتور در سه دسته ترانسفورماتور قدرت کوچک، ترانسفورماتورهای قدرت متوسط و ترانسفورماتورهای قدرت بزرگ تقسیم بندی می شوند و در صنایع مختلف بسته به نوع و میزان مصرف از انواع آنها است.فاده می شود.

معمولا ترانسفورماتورهای تغذیه داخلی به صورت یک سیم پیچ ثالثیه در ترانسفورماتور زمین ترکیب شده و بدین ترتیب ترانسفورماتور زمین &#; تغذیه داخلی به صورت واحد ساخته می شوند ؛ که در این صورت تنها یک ترانسفورماتور که به دو منظور زمین و تغذیه داخلی ساخته شده ، در کنار ترانسفورماتور قدرت نصب می شود .

در یک پست برق ترانسفورماتور زمین “Earthing Transformer or Grounding Transformer” برای محدود نمودن جریان اتصال کوتاه یک فاز،‌ثابت نگه داشتن ولتاژ نقطه صفر و ایجاد نقطه صفر مصنوعی در شبکه های با اتصال مثلث به کار برده می شوند و به دلیل ایجاد تعادل در بار، اتصال آنها به صورت زیگزاگ است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران