جعبه تقسیم در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

Junction Box-1
Junction Box-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.

اگر از آن دسته از طبیعت‌گردانی هستید که عاشق سبک‌های جدید سفر هستید ودلتان می‌خواهد بدانید چگونه می‌شود با موتور سیکلت به دور دنیا سفر کرد یا اینکه علاقه دارید اصول اولیه هیچ هایک یا رایگان سواری را یاد بگیرید؛ مقالات مربوط به سبک‌های جدید سفر در مجله گردشگری میهمان شو به صورت ویژه برای شما طراحی شده است..


شرکت برنانیروکاران (برنیکا) در زمینه واردات و پخش تجهیزات برق صنعتی لوازم اندازه گیری آنالوگ و دیجیتال، خازن، ترانسدیوسر، سرج ارستر، صاعقه گیر، رله، دستگاه تست، ترانسفورماتور، ترانس جریان، منبع تغذیه، شنت و فیلتر فعالیت دارد.

استفاده از برق از جمله مسائل بسیار مهم و پر رنگ در زندگی هر شخصی می باشد و نبودن آن مشکلات متعددی را پدید می آورد و کلیه فعالیت های انسان ها مختل می شود. اما اتصالات برق به همین سادگی نیست و در این راه تجهیزات بسیاری وجود دارند که از مهم ترین آن […]

با سلام این شرکت با توجه به نوع فعالییت خود به صورت ماهانه نیاز به عدد باکس فلزی به ابعاددر سانتی متر دارد .لطفاحداقل قیمت خود را جهت اطلاع اعلام فرمایید . شرکت شایان سازه البرز



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان