خازن در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شاید فکر کنید پیست اسکی دیزین جز اسکی‌کردن و برف‌بازی و تله‌های مختلف تفریح دیگری ندارد، اما درواقع پیست‌های اسکی یکی از قطب‌های گردشگری کشورهایی هستند که از این نعمت قله‌های برفی محروم نیستند. در این‌جا برخی از جذاب‌ترین تفریحات غیر برفی پیست اسکی دیزین را با شما به اشتراک گذاشتیم.

اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.

واژه پیست در فرهنگ لغت فارسی به‌معنی محوطه و محلی برای ورزش است.. پیست اسکی دیزین مجموعه کاملی از انواع پیست‌ها را در خود گنجانده است.. این مجموعه با تنوع زیادی که در انواع پیست دارد، قدرت انتخاب بالایی به ورزشکاران و اسکی‌بازان حرفه‌ای می‌دهد.


خازن فشار متوسط دارای سطح ولتاژ بیشتر از ولت بوده که در این سطح از ولتاژ، خازن به شکل روغنی و در دو مدل خازن سه فاز و خازن تک فاز، تولید می گردند. از مهم ترین خاصیت خازن ها می توان به ولتاژ و فرکانس نامی، دمای محیط و کیلووار اشاره نمود. خازن تک فاز در ابعاد و کیلوارهای متفاوتی تولید می شوند.

شرکت پرتو خازن از انواع شرکت‌های سازنده خازن در لیست تولیدکنندگان معتبر خازن‌های فشار ضعیف تأیید شده از طرف سازمان‌هایی چون شرکت برق منطقه‌ای تهران، شرکت توزیع نیروی برق تبریز، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور و شرکت کالای نفت ایران و شرکت گاز و….. نیز قرار دارد.

این خازن‌ها برای ولتاژ کمتر از ولت ساخته می‌شوند. اتصال آن‌ها به صورت تک فاز یا سه فاز و به صورت اتصال مثلث می‌باشد. این خازن‌ها در بازار به صورت خشک و به‌طور محدود به صورت روغنی موجود هستند و در ظرفیت‌های ٫۵ تا کیلو وار تولید و عرضه می‌گردند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین