خازن در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.

بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.


خازن صنعتی جهت اصلاح ضریب توان در شبکه های قدرت به کار می‌رود و با توجه به مقدار توان راکتیو موجود در شبکه مقدار خازن انتخاب می‌شود که توسط رگولاتور خازنی تعداد آن در شبکه تعیین می‌گردد. رگولاتور خازنی با گرفتن فیدبک از جریان شبکه مقدار مورد نیاز خازن را وارد و از شبکه خارج می‌نماید. ولتاژ کاری خازن شریم ولت می‌باشد و در فرکانس ۵ و هرتز قابل است.فاده می‌باشند. شریم از انواع شرکت‌های سازنده خازن با محصول خازن شریم از انواع  ساخت کشور هند و تحت لیسانس نیکون آلمان می‌باشد. برخی از مشخصات بارز این برند از خازن‌های صنعتی به شرح زیر است.:

مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است. .

در این مقاله تلاش نمودیم تا شما را با انواع خازن‌ها آشنا نماییم. خوب است. بدانید که خازن‌های صنعتی موجود در بازار به دو شکل سیلندری و کتابی تولید و عرضه می‌گردند که شکل کتابی عموماً برای ظرفیت‌های بالا ( کیلو وار به بالا) مورد است.فاده قرار می‌گیرند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری