درایو و اینورتر در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




اولین طبقه از درایو فرکانس متغیر یا VFD یا درایو AC، مبدل یا Converter است.. مبدل از عدد دیود تشکیل شده که این دیودها اجازه عبور جریان را فقط از یک جهت می دهند. به طور مثال هرگاه ولتاژ فاز A مثبت تر از ولتاژ فاز های B و C شود، دیود فاز A باز شده و اجازه عبور جریان را می دهد. هنگامی که ولتاژ فاز B مثبت تر از A شود، دیود فاز آن باز شده و دیود فاز A بسته می شود. همین امر برای سه دیودی که سمت منفی باس DC هستند نیز صادق است.. بنابراین با باز و بسته شدن هر دیود پالس جریان دریافت می کنیم. به اینورترهایی که به این روش کار می کنند اینورترهای پالسه گفته می شود و متداول ترین نوع اینورترها هستند.

در این نوع از اینورترها در مواقعی که ارتباط با شبکه برق برای ما مهم است. و امکان جدا شدن از شبکه امکان پذیر نباشد و یا هنگامی که کاهش میزان هزینه برق مصرفی و است.فاده از انرژی خورشیدی مد نظر باشد، است.فاده از اینورتر های متصل به شبکه راه حل منطقی به نظر می رسد. در چنین حالتی میزان برق مصرفی شما  به هر میزانی که سیستم خورشیدی برق تولید نماید، کاهش یافته و موجب کاهش هزینه ها می گردد. بنابراین قیمت این نوع اینورتر که توان ورودی یکنواختی نداشته و جهت ایجاد برق DC به برق AC نیاز به الگوی خاصی دارد و در مقایسه با کنترل کننده های دور موتور معمولی بالاتر است..

اینورترهای موج مربعی دارای نامناسب‌ترین موج‌های تولید شده توسط اینورترها، در عملکرد تجهیزات و ابزارآلات الکتریکی می‌باشد. بنابراین می‌توان اینورتر با موج مربعی را در دسته ی بدترین نوع اینورترها قرار داد که به همین خاطر نیز در بازار با کم‌ترین قیمت نسبت به سایر مدل ها به فروش می‌رسد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار