چاه ارت در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




اطراف صفحه مسی را با مواد کاهنده مقاومت زمین، مانند بنتونیت پر می کنیم. در اینجا حدودا کیلوگرم بنتونیت نیاز داریم تا علاوه بر پوشاندن اطراف صفحه و سانت بالاتر از صفحه را نیز بپوشاند.بعد از گذشتن زمانی در حدود ساعت که مواد کاملا سفت شده باشد، لوله پولیکا را روی صفحه قرار داده و چاه را با خاک نرم پر می کنیم. باقی سنگریزه ها را داخل لوله می ریزیم تا آب به راحتی بتواند داخل چاه نفوذ کند. باید توجه داشت که برای راحتی نفوذ آب به داخل چاه ارت نباید سطح لوله پایین تر یا بالاتر از سطح باغچه باشد و باید کاملا هم سطح باشد.

مقداری محلول آب و نمک تهیه کرده و در ته چاه میریزیم بطوری که کامل سطح کف را در بر گیرد. صبر می کنیم تا آب جذب گردد. سپس به ارتفاع سانتیمتر کف چاه را از مواد کاهنده پر می کنیم. صفحه مسی را بصورت عمودی داخل چاه فرستاده و در وسط آن قرار می دهیم. برای تراز کردن و بازی نکردن آن می توان از یک لوله که کابل ارت را دور آن می پیچیم است.فاده کرد.

دهانه چاه سانت در نظر گرفته می شود. در مناطقی که زمین دارای رطوبت بیشتری می باشد مانند شمال کشور یا زمین های کشاورزی عمق کمتری مورد نیاز است. و در زمین های سنگی و شنی نیاز به عمق بیشتری داریم. عمق متر برای این چاه معمولا مناسب می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار