کابل کشی در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Cabling-1
Cabling-2




سیم ها و کابل ها (هادی ها) توسط مواد مختلف عایق بندی و محافظت می شوند که هرکدام دارای خصوصیات خاص خود هستند. نوع متریال مورد است.فاده توسط طراح تعیین می شود و محیطی را که انتظار می رود یک صفحه کنترل یا تاسیسات در آن کار کند و همچنین است.فاده از سیمهای جداگانه در صفحه ، در نظر خواهد گرفت. به عنوان بخشی از عملکرد عایق ، ممکن است. یک ماده بدون مقاومت در برابرآنها مقاومت کند: شدت جریان یا دما ؛ یک محیط خورنده یا کاملاً خشن.؛ ولتاژ بالاتر از بقیه مدار. به دلیل این خصوصیات و کاربردهای مختلف ، ضروری است. مشخصات سیم کشی را برای نوع صحیح است.فاده بررسی کنید.

سینی کابل برق یکی از ملزومات برق کشی در محیط های تجاری و صنعتی می باشد. این ابزار در بخش هایی از فضاهای مسکونی نیز قابلیت به کارگیری دارد؛ اما عمده موارد است.عمال این محصول، محدود به موارد صنعتی و تجاری می گردد. سینی کابل برق نوعی محافظ کابل های مورد است.فاده در ساختمان محسوب می گردد که سبب آراستگی ظاهری سیم کشی نیز می شود.

این روش نیز یکی از مرسوم‌ترین گزینه‌های کابل کشی صنعتی به شمار می‌رود. داکت برای مواقعی به کار می‌رود که امکان ایجاد کانال در آن مکان وجود نداشته باشد. علاوه بر آن باس داکت زمانی بکار می‌رود که تعداد کابل‌ها نیز بیشتر باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار