درایو و اینورتر در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Drive and inverter-1
Drive and inverter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

نام دماوند به دو صورت دماوند و دنباوند ثبت شده است.. این کوه را با نام‌های کاملا متفاوت بیکنی و جبل لاجورد نیز معرفی کرده‌اند. در مورد دلیل نام‌گذاری دماوند در فرهنگ معین آمده است.: دم (دمه، بخار) + آوند = دماوند؛ دارای دمه و دود و بخار (آتشفشان).


ماهر یک کارخانه تولید اطلاعات صنعتی است.. ما دوره‌های آموزشی عملی و کاربردی تولید می‌کنیم و در اختیار مهندسین و صنعتگران قرار می‌دهیم. تاکنون، بیش از  . نفر از دوره های آموزشی ماهر است.فاده کرده‌اند. نتایج این دانش پذیران نشان دهنده‌ی کیفیت بالای آموزش‌های ماهر است..

از دیگر مزایای اینورتر سنگین کار می‌توان به کاهش ضربه‌ها و تنش مکانیکی بر روی موتور، افزایش طول عمر موتور الکتریکی، قابلیت اتصال به شبکه جهت افزایش بهره‌وری، کنترل سرعت موتور از طریق تنظیم فرکانس‌ها و کنترل هوشمند موتور اشاره کرد.

قیمت درایو یا اینورتر صنعتی بستگی به نکات مختلفی از جمله توان اینورتر صنعتی (کیلو وات درایو یا اینورتر)، تک فاز یا سه فاز بودن درایو، نوع کاربری سبک یا سنگین بودن اینورتر دارد. در انتخاب درایو یا اینورتر علاوه بر قیمت درایو حتما باید کارایی برند مورد نظر را در نظر گرفت دی غیر این صورت خرید آن حتی با پایین ترین قیمت نیز توجیه مطلوب اقتصادی را نخواهد داشت. لذا برای انتخاب درست اینورتر صنعتی و دریافت مناسب ترین قیمت اینورتر، هم اکنون از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با مشاوران متخصص پارس درایو در واحد فروش اینورتر و درایو های صنعتی تماس حاصل نمایید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند