عایق های برق در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:


به طور كلی در سیستم‌های الكتریكی، مواد مختلف را می توان به دو دسته مجزا تقسیم كرد: مواد رسانا یا هادی و مواد عایق. مواد رسانا موادی هستند كه قابلیت هدایت خوبی دارند و جریان برق را به طرفی كه می‌خواهیم هدایت می‌كنند. مواد عایق قابلیت هدایت الكتریسیته آن‌ها ضعیف است. و با است.فاده از آن‌ها جریان را از طرفی كه نمی‌خواهیم هدایت شود، باز می‌داریم.

امروزه انواع عایق الکتریکی که درصنعت به کار برده می شوند رو به افزایش و پیشرفت می باشد. لذا آشنایی با خواص و مشخصات عایق های جامد، مایع و گاز و آشنایی با تست های اعمالی بر روی عایق های الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای انجام این تست ها ، از ضروریات می باشد. در این نرم افزار مطالب مفیدی در کلیپ های آموزشی راجع به عایق های الکتریکی ارائه می شود.

کفپوش عایق برق باید در مکانهایی که پرسنل بصورت ایستاده مقابل تجهیزات مشغول به کار هستند مورد است.فاده قرار گیرد. افرادی که در معرض خطر هستند باید روی کفپوش قرار بگیرند تا از آنها در مقابل شوکهای الکتریکی که از طریق پا و اتصال به زمین ایجاد میشود محافظت شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند