کلید ولتاژ بالا در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در اشعار و منظومه‌های شاعران دیگر از جمله قصیده‌ای از ناصرخسرو، منظومه ویس و رامین از فخرالدین اسعد گرگانی و قصیده‌ای از خاقانی تلمیح این اسطوره دیده می‌شود. قصیده دماوندیه دوم که در سال توسط ملک‌الشعرای بهار سروده شد، از شعرهای معروفی است. که درباره دماوند سروده شده، چنین است.:

فشار هوا در قله دماوند نصف فشار هوا در سطح دریا است.. کمینه دمای هوا در ارتفاعات دماوند تا درجه زیرصفر (در زمستان) و تا دو درجه زیر صفر (در تابستان) پایین می‌آید. میانگین بارندگی در ارتفاعات دماوند میلی‌متر در سال بوده و بارش در ارتفاعات معمولا به‌صورت برف است..

در جبهه جنوبی کوه دماوند آبشاری یخ‌زده وجود دارد که در جهان منحصربه‌فرد است.. بلندی آن متر و قطر آن متر است. و یخ آن هیچ‌گاه ذوب نمی‌شود. در فصل تابستان، هر روز بر اثر تابش آفتاب در حدود ظهر و یک ساعت بعدازظهر، دمای هوا به بالای صفر می‌رسد و به‌دنبال آن آب بسیار کمی جاری می‌شود و در حدود بعدازظهر، دمای هوا به زیر صفر می‌رسد و یخ ذوب‌شده دوباره منجمد می‌شود؛ به این ترتیب آبشاری یخی پدید می‌آید که همواره یخ‌زده است.. در بالای این آبشار گودالی وجود دارد که در تمام طول سال پوشیده از برف است.. آبشار یخی کوه دماوند با قرار داشتن در ارتفاع ۵ متری، از نظر ارتفاع از سطح دریا مرتفع ترین آبشار در خاورمیانه است..


معمولاً کلیدهای صنعتی با توجه به اینکه در کجا و برای چه قدرتی مورد است.فاده قرار می گیرند به شکل های متفاوتی ساخته می شوند. مثلاً از نظر ساختمان خارجی برای مکان های مرطوب، خشک، گرم و یا جایی که امکان ضربه وجود دارد به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که در برابر این عوامل مقاومت لازم را داشته باشند و از نظر جریان عبوری نیز با آمپراژهای مختلف از چند تا چند هزار آمپر ساخته می شوند. 

SSR ولتاژ بالا یک عنصر الکترونیکی نیمه هادی است. که علامت اختصاری Solid State Relay یا رله حالت جامد است.؛ SSR ولتاژ بالا فوتک عملکردی مشابه رله‌های الکترومکانیکی یا کنتاکتورها دارند، با این تفاوت که هیچ عنصر متحرکی درون آن‌ها وجود ندارد. در واقع این رله‌ها یک قطعه

کلید اتوماتیک یکی از مجموعه ملزومات با هدف تامین حفاظت در شبکه های توزیع برق از رده های میانی تا فضاهای پایین دستی در شبکه می باشد. از آنجایی که قطع و وصل ایمن و مطمئن جریان برق از برقراری آن مهمتر است. بنابراین شرکت های مختلف برای تولید کلیدهای اتوماتیک با ویژگی های متنوع تر و ایمن تر، راهکارهای به روزی را ارائه میدهند. این کلید ابتدا باید وضعیت خطا را در دستگاه تشخیص دهد. در اتصالات کوچک و کلیدهای ولتاژ پایین این معمولا در خود دستگاه انجام میشود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دماوند