دژنکتور در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست مبتدی، بالای رستوران چشمه و در شمال شرق مجموعه قرار گرفته است.. آموزش اسکی و تمرین افراد مبتدی،‌ در این پیست صورت می‌گیرد. در این پیست می‌توانید به تله‌اسکی مبتدی دیزین نیز دسترسی داشته باشید. طول این تله‌اسکی، ۵ متر و ارتفاع آن، متر است..

اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.

پیست بین‌المللی اسکی دیزین، همچنان یکی از معروف‌ترین پیست اسکی ایران است. اما تنها پیست اسکی موجود در ایران نیست. ارتفاعات البرز به لحاظ زمین‌شناسی درواقع ادامه چین‌خوردگی‌های رشته کوه آلپ در اروپا است.؛ پس به‌نوعی ایستگاه‌های اسکی در این ارتفاعات می‌تواند نوعی تجربه اسکی کردن در ارتفاعات آلپ را برای شما تداعی کند. همین موضوع هم باعث شده که بهترین پیست‌های اسکی ایران مثل «دیزین»، «توچال»، «شمشک»، «دربندسر» و «آبعلی» در ارتفاعات البرز قرار داشته باشند؛ که البته در این سری از مقالات


با پیشرفت صنعت برق و مشکلات موجود در دژنکتورهای روغنی وجود دژنکتورهایی با عملکرد بهتر احساس می‌شد. به همین دلیل کلیدهای هوای فشرده طراحی شد و در سطح ولتاژهای بالاتر از کیلوولت مورد بهره‌برداری قرار گرفت. تصاویر زیر وضعیت مکانیسم دژنکتور هوای فشرده را در سه وضعیت بسته، در حال قطع و باز نشان می‌دهد.

از مزایای مکانیزم شارژ فنری می توان ارزانی، سهولت در نصب و سیستم نگهداری، امکان شارژ دستی فنر و قابلیت اطمینان بالاتر را نام برد و البته معایبی نیز دارد که با توجه به مزایای بالای آن و سهولت نصب و نگهداری و سرویس آن در حال حاضر فراگیر است. و تا سطوح ولتاژ حدود کیلو ولت به دلیل اینکه سیستمی با قدرت قطع خیلی بالا نیاز نیست و هم چنین سیستم شارژ فنری دارای مکانیزم ساده ای است.، تمام سازندگان، این سیستم را به سایر سیستم های دیگر در این سطح ولتاژ ترجیح می دهند.

کلید قدرت، وسیله ای است. که بتواند مدار قدرت را در شرایط و زمان های تعیین شده قطع و وصل کند، به طوری که هم آسیب نبیند و هم بتواند شبکه را به طرز مطلوبی کنترل کند. کلیدهای قدرت به دو دسته قابل قطع زیر بار (مانند دژنکتور) و غیر قابل قطع زیر بار (مانند سکسیونر) تقسیم می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین