دژنکتور در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

circuit breaker-1
circuit breaker-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هم‌چنین همراه داشتن دیگر ملزومات سفر، مانند البسه مطابق با فصل، کفش پیاده‌روی مناسب، کرم ضد‌آفتاب، شارژر، دوربین عکاسی برای ثبت لحظات شاد و به‌یاد ماندنی و غیره باعث می‌شود تا در طول سفر با مشکل و نگرانی مواجه نشوید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، باید باتوجه به نحوه و زمان سفرتان دیگر تجهیزات لازم را هم فراهم کنید.

رستوران ارگ شرقی از دیگر رستوران‌های لواسان است. که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.. از ویژگی‌های این رستوران می‌توان به منوی منحصربه‌فردش با انواع غذاهای انگلیسی، ایتالیایی و ایرانی، همراه با محیطی دنج، موسیقی زنده و اینترنت رایگان اشاره کرد.

اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.


همانطور که قبلا گفتیم دژنکتور یک کلید قدرت برای محافظت از مدار و قطع آن زیر بار است.. در حالی‌ که ریکلوزر (ReCloser) یک نوع رله است. که وظیفه فرمان دادن برای وصل مجدد کلید قدرت را بر عهده دارد. ریکلوزر توانایی قطع و وصل جریان را در صورت رخ دادن اتصال کوتاه برای چندین بار (معمولا بار) دارد. اگر در شبکه مشکلی رخ بدهد، رکلوزر شبکه را به مدت یک ثانیه قطع و مجددا وصل می‌کند. در صورت بر طرف نشدن خطا، ریکلوزر این توانایی را دارد که تا سه مرتبه مدار را قطع و وصل نماید. اگر پس از هر وصل شدن شبکه، خطا برطرف شده باشد، شبکه وصل خواهد بود؛ در غیر این  صورت، تا مرتبه مدار قطع و وصل گردیده و بعد از این تعداد اگر خطا هنوز رفع نشده باشد، شبکه قطع خواهد ماند.

سولفور هگزا فلوراید یا کلید قطع کننده مدار SF نوعی از کلیدهای مدار است. که از گاز SF تحت فشار برای خاموش کردن قوس است.فاده می کند. این یک گاز دی الکتریک است. که دارای خواص عایق و خاموش کننده قوس برتر است. که بسیار بهتر از هوا یا روغن است.. برای خاموش کردن قوس در قطع کننده های مدار فشار قوی تا کیلو ولت در نیروگاه ها، شبکه های برق و غیره است.فاده می شود.گاز SF دارای الکترونگاتیوی بسیار بالایی است.. تمایل زیادی به جذب الکترون آزاد دارد. هنگامی که یک قوس بین کنتاکت ها ایجاد می شود، الکترون های آزاد را از آن جذب می کند. به یون های منفی تبدیل می شود که از الکترون ها سنگین تر هستند. به دلیل وزن زیاد، تحرک آن کاهش می یابد. بنابراین، تحرک بارها در گاز SF تحرک کمی دارد که قدرت دی الکتریک محیط را افزایش می دهد زیرا حرکت بارها مسئول جریان جریان است..

برای آشنایی با نقشه‌کشی مدارهای برقی و به ویژه، تابلو برق، پیشنهاد می‌کنیم به آموزش اصول نقشه کشی برق صنعتی با ای پلن ePLAN فرادرس مراجعه کنید. این آموزش در درس تدوین شده و مدت آن، ساعت و دقیقه است.. درس اول مربوط به آشنایی با محیط ePLAN است.. در درس دوم، درباره ساختار یک پروژه مطالبی بیان شده است.. معرفی گرافیک نرم‌افزار موضوع درس سوم این فیلم آموزشی است.. در درس چهارم، المان‌های نقشه‌کشی معرفی شده‌اند. در درس پنجم، نقشه‌کشی در قالب پروژه عملی را آموزش داده شده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان