دیزل ژنراتور در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.

تله اسکی چرخشی برای است.فاده ورزشکاران حرفه‌ای است.؛ زیرا این تله سیژها به‌صورت چرخشی در ایستگاه مبدا و مقصد دور می‌زنند و برای سوار یا پیاده کردن افراد توقفی نمی‌کنند. افراد حرفه‌ای و باتجربه می‌توانند حین حرکت روی این تله سیژها بنشینند یا از روی آن‌ها پیاده شوند.

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.


ازطرف دیگر موضوعات بسیار مهمی در بحث تکنولوژی ساخت ژنراتور برق وجود دارد که در عملکرد مورد انتظار و عمر مفید دستگاه و همچنین کاربری صحیح و است.فاده بهینه از آن موثر است. که در ادامه موارد مهم مربوط به ساخت دیزل ژنراتور و تجهیزات جانبی سفارشی آن ها را بررسی خواهیم کرد.

موتور دیزل بر روی آبی دارای قدرت و سرعت بالایی است.. بزرگترین موتور های دیزل در کشتی های اقیانوس پیما است.فاده می شود. این موتور های دیزل عظیم با خروجی قدرت کیلو وات، به نوبه خود در حدود تا دور در دقیقه و متر ارتفاع دارند.

با توجه به اینکه ژنراتور ها با سرعت حداکثر دور کار کرده و با آب خنک می شوند، سطح است.اندارد بالاتری نسبت به ژنراتور هایی دارند که با دور کار می کنند و با هوا خنک می شوند. در واقع اگر روزانه ساعت به منظور ورزش دادن از این دستگاه است.فاده کنید حدود سال طول می کشد تا نیاز به سرویس اولیه و اساسی آن که حدودا ساعت است. پیدا شود. ساعت سرویس های دوره ای روغن و فیلتر های یک دیزل ژنراتور بین تا ساعت است. که البته می بایست فشاری که به آن وارد می شود را مدیریت نمود. ساعت کار سرویس کلی و اساسی یک ژنراتور گازوئیلی چنانچه در بهترین حالت است.اندارد از آن است.فاده شود حدود ساعت بیان شده است.، ولی باید دانست که همه این ها تقریبی بوده و ساعت مشخصی برای آن معین نشده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین