دیزل ژنراتور در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

diesel generator-1
diesel generator-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.


قیمت دیزل ژنراتور های دست دوم نسبت به دیزل ژنراتور های نو و آکبند پایین تر می باشد که این موضوع برای مشتریان بسیار جذاب بوده ولی باید به این نکته نیز باید توجه کرد به علت میزان کارکرد دیزل ژنراتور دست دوم و مستهلک شدن قطعات آن و همچین گران قیمت بودن لوازم یدکی دیزل ژنراتور و نیز هزینه بالای تعمیر آنها و یا داشتن سابقه تعمیر که باعث بروز ایراد های دیگر و یا کامل برطرف نگردیدن ایراد به علت تعمیر در مراکز نا معتبر می گردد، لذا هایپر صنعت فامکو دیزل ژنراتور دست دوم را پیشنهاد نمی نماید.

سلام، جهت خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور تا قدرت کیلوولت آمپر و نصب آن توسط ترانس به خط کیلوولت داخلی شرکت مشاوره می خواستم. به این خط حدود مگاولت آمپری ترانس های متعدد (حداکثر قدرت ترانس ) متصل می باشد. نیازمند طراحی ترانس اصلی و می باشم.

ژنراتورهای صنعتی با مدل‌های مسکونی بسیار تفاوت دارند. این ژنراتورها باید توان است.فاده افراطی در مدت‌زمان‌های طولانی و در شرایط غیر ایده‌آل را داشته باشند. در حالیکه سایز خروجی این ژنراتورها بین تا کیلووات برای موتورهای تا اسب بخار متفاوت است.، نوع ژنراتورهای صنعتی هم متفاوت هستند. شما باید نوع مناسب را انتخاب کنید تا حداکثر است.فاده برای نیازهای صنعتی خود را داشته باشید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس