رله در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

رشته‌کوه البرز به قسمت شرقی، مرکزی و غربی تقسیم می‌شود. است.ان تهران در بخش مرکزی این رشته‌کوه جای دارد. بخش مرکزی رشته‌کوه البرز به قسمت شمالی، میانی و جنوبی تقسیم می‌شود. بخش محدودی از این ارتفاعات در است.ان تهران و مابقی در است.ان مازندران واقع شده‌است.

از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.


رله های دو سیم پیچه (بی است.ابل): این نوع رله دارای دو سیم پیچ است. که در روبروی یکدیگر واقع شده اند. زمانیکه جریان از یک سیم پیچ عبور می کند، باعث تحریک آرمیچرمتحرک و کنتاکت های آن شده و کنتاکت ها حرکت می کنند. در ضمن وضعیت کنتاکت ها حتی اگر این سیم پیچ برقدار نباشد، به حالت اولیه برنخواهد گشت و توسط سیستم مکانیکی و یا مغناطیسی  در وضعیت خود باقی خواهند ماند و به منظور تغییر وضعیت کنتاکت ها باید جریانی از دومین سیم پیچ عبور کند.

از اولین رله های تولید شده، در مدارهایی با مسافت طولانی به عنوان تقویت کننده است.فاده می شد. این رله ها سیگنال دریافتی از مدار قبلی را دریافت، تقویت و به مدار بعدی منتقل می کردند. همچنین از رله ها بطور گسترده در سیستم های تلفن و کامپیوترهای ابتدایی جهت اجرای عملکردهای لاجیک است.فاده می شد.

سوشیما، شرکت فنی مهندسی در زمینه تولید رله های SSR و طراحی مونتاژ و بازسازی ماشین ابزارهای CNC، لیزر و&#; میباشد.همچنین سوشیما صنعت با است.فاده از متخصصین با تجربه و شرکای خارجی خود در حیطه مهندسی الکترونیک سعی در ارائه محصولات و خدمات با کیفیت برای تامین نیاز بازار دارد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران