رله در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

relay-1
relay-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل

کمتر کسی در ایران نام منطقه لواسان تهران را نشنیده است.. اگر ساکن پایتخت باشید حتماً با این منطقه آشنایی دارید. اینجا در واقع یک شهرستان کوچک از توابع شمیرانات تهران است. که در بخشی به نام لواسانات قرار گرفته است.. یک منطقه خوش آب‌وهوا و شمالی که به دلیل هوای خوش و طبیعت چشم‌نوازش حسابی معروف شده و محبوب تهرانی‌هاست. در این مقاله از میهمان شو قصد داریم شما را برای سفر به لواسان تهران راهنمایی کنیم. از تهران تا لواسان چهل دقیقه راه است.. حدوداً با دقیقه رانندگی می‌توانید خود را از مسیر آزادراه شهید بابایی یا بزرگراه شهید زین‌الدین تهران به جاده لشگرک و از آنجا به لواسان برسانید. البته برای رسیدن به لواسان راه‌های دیگری هم وجود دارد. اگر ساکن شرق تهران هستید می‌توانید از مسیر جاده تلو هم به سمت لواسان بروید. در ادامه بیشتر با جزئیات سفر به لواسان آشنا خواهید شد.


رله در تعریف قدیمی، نوعی کلید الکتریکی &#x; مکانیکی سریع است. که با عبور جریان از یک سیم پیچ بنام بوبین ، میدان مغناطیسی ایجاد می گردد و باعث تحریک تیغه های مکانیکی می شود. SSR یا رله های حالت جامد فاقد بخش مکانیکی بوده و اجزای متحرکی ندارند.

با توجه به عمومیت این نوع رله ها, رله های مینیاتوری ممکن است. در سیستم های آلارم, به عنوان سیستم اینترفیس در اتوماسیون صنعتی, سیستم های قدرت الکتریکی, سیستم کنترل روشنایی, سیستم کنترل روشنایی راه پله, سیستم کنترل روشنایی اضطراری, سیستم های کنترل خانگی و تجهیزات صنعت غذایی و در سیستم های متعدد برق است.فاده گردد.

رله‌ها این امکان را فراهم می‌سازند که توسط یک سیگنال کنترلی ضعیف (جریان الکتریکی بسیار کم) بتوان تجهیزاتی با جریان بالا را راه‌اندازی و کنترل نمود.کنتاکتورها ازلحاظ ساختمان فیزیکی و عملکردی کاملاً مشابه رله عمل می‌کنند.تفاوت عمده رله و کنتاکتور در این است. که رله در مدار فرمان است.فاده می‌شود و کنتاکتور در مدار قدرت یا به‌عبارت‌دیگر رله‌ها برای حفاظت و تقویت جریان خروجی تجهیزات کنترلی مانند PLC و … است.فاده می‌شود و کنتاکتور برای تقویت سیگنال خروجی رله در کنترل تجهیزات قدرت اعم از الکتروموتورها، بانک‌های خازنی، مدارات روشنایی، گرم‌کن‌های الکتریکی و … است.فاده می‌شود، ازاین‌رو می‌توان رله را یک مدار واسط نیز نامید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان