رکتیفایر در جنوب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



خوشبختانه در سال‌های اخیر با نگاه ویژه شهرداری و دولت به این مناطق، بودجه‌های خوبی به آن اختصاص داده شد. با این کار، علاوه بر یک بازسازی گسترده در بافت این مناطق، امکانات بسیاری نیز در دسترس مردم ساکن در آن قرار گرفت که به راحتی، با امکانات سایر مناطق شهر برابری می‌کند. هر کدام از این مناطق شامل چند محله است. که از قدیمی‌ترین محلات شهر تهران محسوب می‌شوند.

این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

با توجه به تراکم جمعیتی بالا در جنوب تهران ، اجاره آپارتمان در این بخش از پایتخت یکی از پر تقاضا ترین های سایت املاک است. . قیمت اجاره آپارتمان در جنوب تهران هم مانند خرید و فروش آن دارای پارامتر های منحصر به فرد خود است. . مانند تعداد کل واحد های ساختمان یا سال ساخت و &#;


نوعی رکتیفایر است. که تنها نیم سیکل جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند. خروجی به‌دست‌آمده از یکسوکننده نیمه‌موج امواج زیادی دارد و همین موضوع باعث می‌شود چندان کاربردی نباشد. این خروجی نامتعادل توسط خازن یکدست می‌شود. خازن در طول سیکل مثبت شارژ شده و در طول چرخه منفی تخلیه می‌شود تا خروجی رکتیفایر قابل‌استفاده باشد.  یکسوکننده‌های نیمه‌موج باعث اتلاف قدرت نیم چرخه ورودی متناوب می‌شوند.

به فرایند تبدیل ولتاژ متناوب AC به مستقیمDC  عملیات یکسوسازی می‌گویند. ابزاری که این کار را انجام می‌دهد یکسوساز نام دارد. یکسوکننده‌ که آن را از این ‌پس با نام رکتیفایر صدا می‌زنیم در دستگاه‌های مختلفی از جمله دستگاه جوشکاری به کار می‌رود.

دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز دستگاهی است. که از برق تکفاز متناوب شهری ولت به عنوان منبع تغذیه است.فاده می کند این دستگاه قابلیت ایجاد جریان جوشکاری تا آمپر را دارا بوده و از تکنولوژی رکتیفایر اینورتری است.فاده می کند، قابلیت حمل توسط یک نفر در این دستگاه وجود دار و نسبت به شرایط محیطی نا مساعد مقاومت بالای داشته و از این نظر مناسب جوشکاری در شرایط آب و هوایی سخت می باشد. دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز با ایجاد قوس الکتریکی کنترل شده کمترین آلودگی محیطی را تولید کرده و با ایجاد حوضچه مذاب بین فلز پایه و الکترود جوشکاری جوش با کیفیت و عمیق تر ایجاد می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در جنوب تهران