رکتیفایر در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.


نوعی رکتیفایر است. که تنها نیم سیکل جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند. خروجی به‌دست‌آمده از یکسوکننده نیمه‌موج امواج زیادی دارد و همین موضوع باعث می‌شود چندان کاربردی نباشد. این خروجی نامتعادل توسط خازن یکدست می‌شود. خازن در طول سیکل مثبت شارژ شده و در طول چرخه منفی تخلیه می‌شود تا خروجی رکتیفایر قابل‌استفاده باشد.  یکسوکننده‌های نیمه‌موج باعث اتلاف قدرت نیم چرخه ورودی متناوب می‌شوند.

دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز دستگاهی است. که از برق تکفاز متناوب شهری ولت به عنوان منبع تغذیه است.فاده می کند این دستگاه قابلیت ایجاد جریان جوشکاری تا آمپر را دارا بوده و از تکنولوژی رکتیفایر اینورتری است.فاده می کند، قابلیت حمل توسط یک نفر در این دستگاه وجود دار و نسبت به شرایط محیطی نا مساعد مقاومت بالای داشته و از این نظر مناسب جوشکاری در شرایط آب و هوایی سخت می باشد. دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز با ایجاد قوس الکتریکی کنترل شده کمترین آلودگی محیطی را تولید کرده و با ایجاد حوضچه مذاب بین فلز پایه و الکترود جوشکاری جوش با کیفیت و عمیق تر ایجاد می کند.

دستگاه جوش رکتیفایر دست دوم به مانند هر دستگاه برقی دیگری دارای طول عمری مبنی بر نحوه است.فاده و مدت زمان است.فاده می باشد که هر چقدر طول این زمان بیشتر باشد قطعا عمر باقیمانده دستگاه کوتاه تر شده و جهت تعمیر مجدد مستلزم صرف هزینه بالا خواهد بود. هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم توصیه می کند از خرید هر گونه دستگاه رکتیفایر کارکرده به دلایل مذکور صرف نظر کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس