رکتیفایر در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.


دستگاه جوش رکتیفایر دستگاهی است. که از منبع برق متناوب تغذیه کرده و قابلیت تولید جریان مستقیم جوشکاری بالا و فرکانس بالا جهت جوشکاری را دارا می باشد. این دستگاه دارای انواع مختلفی بوده که همگی عملکرد مشابهی دارند. ترانس رکتیفایر از سه بخش راکتور و یکسو کننده به منظور یکسو سازی جریان متناوب به مستقیم و همچنین ترانسفورماتور تشکیل شده است.. عمل یکسو سازی جریان متناوب به مستقیم در دستگاه های جوش رکتیفایر به واسطه دیودهای نصب شده در دستگاه انجام می شود. دستگاه جوش رکتیفایر را می توان تکامل یافته دستگاه جوش ترانسفورماتور نیز دانست.

نوعی رکتیفایر است. که تنها نیم سیکل جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند. خروجی به‌دست‌آمده از یکسوکننده نیمه‌موج امواج زیادی دارد و همین موضوع باعث می‌شود چندان کاربردی نباشد. این خروجی نامتعادل توسط خازن یکدست می‌شود. خازن در طول سیکل مثبت شارژ شده و در طول چرخه منفی تخلیه می‌شود تا خروجی رکتیفایر قابل‌استفاده باشد.  یکسوکننده‌های نیمه‌موج باعث اتلاف قدرت نیم چرخه ورودی متناوب می‌شوند.

دستگاه جوش رکتیفایر دست دوم به مانند هر دستگاه برقی دیگری دارای طول عمری مبنی بر نحوه است.فاده و مدت زمان است.فاده می باشد که هر چقدر طول این زمان بیشتر باشد قطعا عمر باقیمانده دستگاه کوتاه تر شده و جهت تعمیر مجدد مستلزم صرف هزینه بالا خواهد بود. هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم توصیه می کند از خرید هر گونه دستگاه رکتیفایر کارکرده به دلایل مذکور صرف نظر کنند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه