سافت استارتر در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اسنومبیل، خودروهای مخصوصی هستند که برای راه رفتن و حرکت در جاهای پربرفی مانند پیست دیزین طراحی شده‌اند. در پیست دیزین نیز، اسنومبیل‌هایی وجود دارند که می‌توانید با کرایه کردن آن‌ها، از سرعت و رانندگی در دل برف‌ها لذت ببرید.

فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.

آبشار دربندسر در است.ان تهران قرار دارد و از توابع شهرستان شمیرانات محسوب می‌شود. این آبشار و دره زیبای آن سه کیلومتر بعد از شمشک به دیزین، سمت راست جاده، در کنار یک پیچ ۸ درجه‌ای قرار دارند. پوشش گیاهی این دره، باغاتی که در طول مسیر هستند و هوای مطبوع منطقه از جذابیت‌های دربندسر هستند. فاصله این آبشار با پیست اسکی دیزین کیلومتر است. و در مسیری کوهستانی و پرپیچ و خم قرار دارد.


زاویه پالس آتش تعیین می کند که چه مقدار از سیکل ولتاژ ورودی باید از آن عبور کند. از آن جا که AC نوسان بین پیک ماکزیمم و مینیمم یک سیکل کامل درجه را تشکیل می دهد، می توانیم از زاویه پالس آتش برای روشن کردن تریستور برای مدت زمان مشخص و کنترل ولتاژ اعمال شده است.فاده کنیم. پالس های آتش می توانند بین تا درجه متغیر باشند. کاهش زاویه آتش باعث افزایش دوره هدایت تریستور می شود بنابراین اجازه عبور ولتاژ بالا را می دهد.

امروزه در بسیاری از صنایع از موتورهای الکتریکی یا الکتروموتورها برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی است.فاده می‌شود. الکتروموتورها تجهیزات بسیار پیشرفته و مهمی هستند که نیاز به امنیت بالایی دارند. در صنایع مختلف برای امنیت الکتروموتورها از تجهیزات مختلفی مانند اینورتر یا

سافت است.ارتر را می توان با سیم کشی مستقیم شاسی های است.ارت/استپ کنترل کرد یا می توان آن را از طریق اترنت کنترل کرد. هر دو روش کنترلی مزایا و معایب خود را دارند. در روش اتصال مستقیم سیگنال های است.ارت/استپ نیازی به PLC ندارند در نتیجه روش ارزان تری خواهد بود. با است.فاده از روش کنترلی شبکه اترنت، PLC مورد نیاز است.. این به شما امکان داشتن فیدبک را می دهد، که قابلیت کنترل و مانیتورینگ قابل تنظیم را ارائه می دهد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین