سرو موتور در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



علی علیرضایی : یکی از پیستهای اسکی معروف ایران هست. ولی متأسفانه مسئولین راههای منتهی به پیست دیزین درست کار نمیکنن. بیشتر طول سال راهش خرابه و نمیشه از اونجا رد شد. همیشه تو اخبار میگن مسیر شمشک به دیزین تا اطلاع ثانوی بسته است.

در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.

تله اسکی‌های چرخشی در واقع شکل حرفه‌ای‌تری از تله سیژها هستند و به همین دلیل،‌ هرکسی نمی‌تواند از آن‌ها است.فاده کند. این تله‌اسکی‌ها در مبدأ و مقصد، ایستگاه را دور می‌زنند و توقف ندارند. برای سوار شدن، باید سرعت عمل و تعادل خوبی داشته باشید تا در زمان مناسب بتوانید روی صندلی قرار بگیرید.


سرو موتور ها در هر جایی که الکترو موتور ها کاربرد دارد می توان است.فاده کرد اما به دلیل قیمت بالای آن نسب به الکترو موتور ها، ما تنها در جاهایی از سرو موتور است.فاده می کنیم که عملاً با الکترو موتور های معمولی کار به خوبی انجام نمی شود و نیاز به دقت و سرعت عمل بالایی داریم

در سروو موتور هایی که اصطلاحا سه فاز گفته می شود یا ولت باید بالاجبار ولت سه فاز را در ورودی داشته باشند. این دقت را داشته باشید که اگر برق سه فاز دارید و میتوانید برق سه فاز را برای دستگاه تان تامین کنید، بهتر است. که به دلیل عملکرد بهتر و افت گشتاور کمتر از سروو موتورهای سه فاز است.فاده کنید.

موتور سروو ها در واقع تشکیل شده از موتور به اضافه انکودر در پشت آنها می باشد و به وسیله این انکودر است. که سیستم به صورت کلوز لوپ میشود و انکودر همراره فیدبک موقعیت شفت موتور را برای درایو سروو ارسال می کند. این انکودر ها معمولا با دقت هایی برابر با بیت تا بیت در پشت موتور ها قرار داده می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین