سرو موتور در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

engine servo-1
engine servo-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 


شافت قطعه‌ای به شکل میله است. که در ابزار و ماشین‌آلات صنعتی مختلف با هدف انتقال نیرو یا گشتاور از یک وسیله به وسیله دیگر مورد است.فاده قرار می‌گیرد. شفت‌ها از نظر ظاهری شبیه به میله‌ای فلزی هستند که با توجه به کاربرد‌های مختلفی که دارند در ابعاد و انواع مختلفی ساخته می‌شوند.

برای خرید اینترنتی سروو درایو و موتور شما نیاز به تجربه و دانش کافی دارید اگر قصد خرید یا نصب هرگونه سروو درایو را دارید می توانید با واحد فنی شرکت پرشیا سرو تماس گرفته و مشاوره خرید دریافت نمایید. قبل از خرید اینترنتی سروو موتور حتما مشخصات کامل سرو درایو را بررسی فرمایید.

در سروو موتور هایی که اصطلاحا سه فاز گفته می شود یا ولت باید بالاجبار ولت سه فاز را در ورودی داشته باشند. این دقت را داشته باشید که اگر برق سه فاز دارید و میتوانید برق سه فاز را برای دستگاه تان تامین کنید، بهتر است. که به دلیل عملکرد بهتر و افت گشتاور کمتر از سروو موتورهای سه فاز است.فاده کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان