سکسیونر در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اصولاً‌ ظرفیت کلبه‌های شله زیاد است. و از حداقل نفر شروع می‌شود. به همین دلیل، اگر قرار است. همراه با دوستان و بستگان خود به دیزین بروید، رزرو کلبه‌های شله بهترین انتخاب است.. فقط حواستان باشد که برای سفر در آخر هفته، ‌رزرو را از چند روز قبل انجام دهید؛ زیرا در این روزها ظرفیت خیلی سریع پر می‌شود.

مسیر دوم، از شهرستان شمیرانات و شمشک عبور می‌کند. برای رفتن از این مسیر، در تهران، وارد بزرگراه شهید باقری و سپس اتوبان بابایی شوید. در اتوبان بابایی، وارد خروجی جاده لشگرک شوید. این جاده، مستقیماً شما را به پیست اسکی دیزین می‌رساند.

در مجموعه پیست اسکی دیزین، تله‌کابین وجود دارند که هرکدام، مسیرهای مهمی را تشکیل می‌دهند. شاله، با ۸ متر ارتفاع و ۵ متر طول، مسیری است. که دفتر مدیریت را به رستوران شاله وصل می‌کند. تله‌کابین قله با متر ارتفاع و ۵ متر طول، در وسط پیست قرار گرفته است. و به قله می‌رسد.


برخی از قطعات سکسیونر ها قابلیت تعویض را دارند و در صورت نیاز می توان آنها را از فروشگاه های معتبر تهیه و با کمک کارشناس جایگزین کرد . از جمله قطعات قابل تعویض می توان به : اورینگ مقره بوشدار ، پیچ تنظیم بازویی ، تیغه چاقویی سکسیونر ، دسته رکابی سکسیونر ، دسته گویی ، سردسته سکسیونر پارس سوئیچ ، شافت ، صفحه اینتر لاک ، کاور دسته فرمان ، کلاهک لاستیکی و ناودانی مسی اشاره کرد .

از این سکسیونر‌ برای ایمنی افرادی که روی خط انتقال و تجهیزات پست کار می‌کنند و نیز تخلیه بارهای باقیمانده روی خطوط، در ابتدای خطوط و پست‌های فشار قوی است.فاده می‌شود. سکسیونر‌ زمین در حقیقت یک نوع سکسیونر‌ تیغه‌ای است. که روی سکسیونر‌ خط قرار داشته و معمولاً دارای یک اینترلاک الکتریکی و یا مکانیکی با سکسیونرهای خط و یا ترانسفورماتورها، راکتورها و بانک‌های خازنی است.. اینترلاک به این مفهوم است. که تا سکسیونر‌ سر خط یا ورودی به ترانسفورماتور باز نباشد، بسته نخواهد شد و تا زمانی که سکسیونر‌ زمین بسته باشد سکسیونر مربوط بسته نخواهد شد.

تابلو‌های توزیع نیرو، تجهیزات و وسایل حفاظت و کنترل یکی از مهم‌ترین موضوعات این آموزش است. که در درس پنجم به طور کامل به آن‌ها پرداخته شده است.. مدار‌ها و تأسیسات سیم‌کشی نیز در درس‌های ششم و هفتم مورد بررسی قرار گرفته‌اند. تأسیسات جریان ضعیف موضوع مهم درس هشتم است.. در درس نهم آموزش، محیط‌‌های عادی و مخصوص معرفی شده‌اند و در نهایت، در درس دهم و پایانی محتوای نقشه‌ها و مدارک بررسی شده و با است.فاده از نرم‌افزار‌های مربوطه، یک پروژه عملی طراحی می‌شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین