سکسیونر در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Sectioner-1
Sectioner-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


سکسیونر های ساده که به سکسیونر های غیر قابل قطع زیر با هم معروف هستند برای قطع قسمتی از مدار که بدون جریان است. به کار می روند. به عبارتی وظیفه قطع سیستم و تجهیزاتی از مدار که تنها دارای ولتاژ بوده و جریانی در آنها وجود ندارد به عهده سکسیونر های ساده پارس سوئیچ می باشد. با کمک این سکسیونر ها جریان های خازنی (Capacitive) مقره ها، شینه ها و &#; را می توان از مدار جدا کرد.

سکسیونر ساده باید در حالتی که دو کنتاکت ثابت و متحرک آن بسته هستند دارای ارتباط محکم مکانیکی باشند و از افت ولتاژ در مدار جلوگیری کنند، بر همین اصل باید مقاومت جریان عبوری در محدوده ای که سکسیونر در مدار هست کمتر باشد تا میزان حرارت تولیدی در محدوده کلید از حد مجاز بیشتر نشود.

شرایط محیطی و اقلیمی منطقه ای که سکسیونر یا تیغه های زمین در آن نصب می شود بسیار مهم است. و باید هنگام نصب این شرایط را دانست و با توجه به آن برای تهیه دستگاه مناسب اقدام نمود تا هزینه های تعمیر و نگهداری تجهیزات به حداقل میزان ممکن برسد. از جمله شرایط اقلیمی می توان به این موارد اشاره کرد:



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه