سیم و کابل در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از

انجمن به جهت مشارکت عمومی و نقش شهروند در امور محلی دارای ماهیت حقوقی و است.قلال مالی بود. به‌طور کلی می‌توان گفت نقش انجمن بلدی در شهر به این همان حکم مجلس شورای ملی در امور مملکتی را داشت. از نظامنامه بلدیه به عنوان اولین و مترقی‌ترین قانون اداره شهر در ایران معاصر یاد شده‌است. در جای جای نظام‌نامه بلدیه تلاش برای تمرکز زدایی اداری و جداکردن اداره شهرها از قدرت حاکم و دولت و دولت نمایان است.. نخستین انتخابات انجمن بلدیه درد هفتم تیرماه ۸ در شش محله تهران برگزار شد.


سیم زرد و سبز رنگ که به کابل ارت و سیم اتصال به زمین هم  شهرت دارد. این سیم به صورت افشان و مفتول وجود دارد و جنس هادی آن مسی است.. سیم ارت با انتقال جریان نشتی به سمت زمین باعث حفاظت از تجهیزات الکتریکی در برابر آسیب دیدگی و همچنین باعث حفاظت از جان انسان در برابر برق گرفتگی می‌شود.

این مرحله از تولید که آخرین مرحله می باشد محصول نهایی درمتراژ وشکل ونوعی که مشتری درخواست کرده است. بسته بندی می شود. سیم وکابل تولیدشده به دوصورت قرقره ای وکلافی قابل تحویل به مشتری هستند.در بسته بندی کلافی نیز برحسب خواست مشتری نوع نایلکس انجام می شود ولی درنوع اتوماتیک کلافهای سیم وکابل بصورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی، وکیوم می شود.

سیم و کابل مهمترین تجهیزات در صنعت برق هستند. همانطور که از نام کابل برق سه فاز مشخص است.، از این کابل برای انتقال برق فشار قوی و سه فاز است.فاده می شود. از این نوع کابل در بسیاری از صنایع برای برق رسانی به تجهیزات صنعتی است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران