سیم و کابل در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



در میانه‌های پیست دیزین تهران، در ارتفاع ۸ متری رستوران شاله قرار دارد که یکی از بکرترین مناظر ارتفاعات دیزین را هنگام صرف غذا در مقابل چشمانتان به نمایش می‌گذارد. این رستوران درواقع بخشی از هتل ستاره شاله دیزین است. که انواع خدمات را برای گردشگران در نظر گرفته است..

پیست اسکی دیزین دارای تله اسکی بشقابی است.. تله اسکی «سی چال» با طول متر از رستوران چمن به بالا کشیده شده است.. تله اسکی «مبتدی شاله» در شمال شرق رستوران چمن به طول ۵ متر قرار دارد. تله اسکی «چمن» از شمال غرب رستوران چمن به طول متر کشیده شده است.. تله اسکی «گوزنی» از شمال غرب پیست چمن  به طول متر به داخل می‌رود.

درواقع پیست اسنو پارک دیزین جایی است. که اسکی‌بازان حرفه‌ای و ورزشکاران به حرکات نمایشی و مسابقات جذاب خود می‌پردازند و شاید شما نتوانید مثل آن‌ها اسکی کنید اما مطمئنا از تماشای آن‌ها، آن هم در ارتفاع بالا و شیب‌های هیجانی پیست اسکی دیزین لذت خواهید برد.


کابل برق افق البرز؛ یکی از برندهایی که در زمینه سیم و کابل طرفداران زیادی دارد افق البرز است.. سیم و کابل افق البرز به دلیل قیمت رقابتی که دارد بسیار مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است.. البته ذکر این نکته لازم است. که این شرکت تمامی است.انداردهای داخلی و خارجی تولید کابل را دریافت کرده است..

کابل خودنگهدار کابلی مناسب برای توزیع برق فشار ضعیف به صورت هوایی است.. به دلیل کارایی بالا و هزینه های کمتر نسبت به کابل‌های مشابه جایگاه خوبی در میان سایر کابل های خطوط انتقال توانسته است. کسب کند. جنس هادی این کابل آلومینوم سخت است. و در دو مدل رشته و رشته تولید می‌شود. 

ساختار این نوع سیم و کابل باید به گونه ای باشد که تحمل جریان بالای برق را داشته باشد و آسیب نبیند. از دیگر مصارف کابل سه فاز می توان به آسانسور های منازل مسکونی و تجاری، پمپ های چاه و &#; اشاره کرد. در ساختار این نوع سیم و کابل از رشته سیم است.فاده شده است.، که عبارتند از: سیم فاز ، فاز ، فاز و نول.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین