سیم و کابل در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

wire and cable-1
wire and cable-2



در سال‌های اخیر مهاجرت‌های بسیاری به این شهر صورت گرفته‌است. پس از پیگیری‌های مردمی سرانجام در سال منطقه چهاردانگه با در بر گرفتن روستاهای اطراف خود ، به شهر چهاردانگه تبدیل شد. روستای چهاردانگه در خرداد خورشیدی به شهر چهاردانگهتبدیل شد. شهرداری آن یک سال بعد در تاریخ مرداد ۸ تأسیس شد.

هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


شبکه های توزیع باید کاملا متناسب با نیاز کاربران و شیوه های مصرف آنها باشد. شرایط محلی و نوع نیاز مصرف کنندگان روی انتخاب تجهیزات و نوع آرایش و پیکربندی آنها تاثیر میگذارد. به همین دلیل برای طراحی شبکه توزیع باید بار موجود و چگونگی پخش آن در منطقه به طور کامل بررسی و محاسبه شود.

شرکت سیمیا؛ در سال در اسلامشهر تاسیس شد. ابتدا در زمینه سیم و کابل فشار ضعیف فعالیت داشت ولی رفته رفته در زمینه انواع سیم و کابل ابزار دقیق، مخابراتی، کابل ضدحریق و... دامنه فعالیت خود را گسترش داد. مانند برند مسین، کابل آلومینیومی سیمیا نیز بسیار پر فروش است..

این مرحله از تولید که آخرین مرحله می باشد محصول نهایی درمتراژ وشکل ونوعی که مشتری درخواست کرده است. بسته بندی می شود. سیم وکابل تولیدشده به دوصورت قرقره ای وکلافی قابل تحویل به مشتری هستند.در بسته بندی کلافی نیز برحسب خواست مشتری نوع نایلکس انجام می شود ولی درنوع اتوماتیک کلافهای سیم وکابل بصورت اتوماتیک توسط دستگاه بسته بندی، وکیوم می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه