سیم پیچی در شرق تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


از سوی دیگر، به این امر توجه داشته باشید که باز کردن موتورها و در پی آن چک کردن سیم پیچ ها کار به شدت تخصصی است. که نیاز به مهارت دارد و کار هر شخصی نیست. به همین دلیل تعداد افرادی که واقعا در این حوزه متخصص می شوند معدود است. و باعث می شود که فردی بتواند در این شغل موفق شود که متخصص باشد. با این وجود، این امر نشان می دهد که به خاطر این که تعداد افراد متخصص کم است.، فرد می تواند با داشتن مهارت و کسب دانش در شغل سیم پیچی موتور درآمد بالایی را کسب کند.

انواع ماشین ها بسته به قدرت مورد نیاز، نیازمند سیم پیچی های مختلفی هستند که بسته به تعداد دور و ضخامت سیم پیچ ها این قدرت قابل تنظیم می باشد. سیم پیچی موتور نیازمند مهارت بالایی در این کار می باشد و انجام آن از عهده افراد عادی خارج است. و افراد متخصص در این کار می توانند در صنایع مختلف مشغول به کار شوند.

وظیفه سر بندی و ساماندهی ورودی کابل های متصل به الکتروموتور را بر عهده دارد.( در نمونه های تک فاز خازن درون ترمینال باکس قرار گرفته و تنها دو عدد محل اتصال فاز و نول را داریم. در نمونه های سه فاز محل قرار گیری سه عدد فاز را داشته که طریقه سر هم بندی به صورت ستاره و مثلث به منظور راه اندازی الکتروموتور تعبیه شده است.)



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران