سیم پیچی در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

Winding-1
Winding-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی دیگر از نام‌های چهاردانگه تهران، بازار مبل چهاردانگه است.. این مسئله به این دلیل است. که بازار مبل این شهر را می توان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران به شمار آورد. تنوع طرح و رنگ مبلمان چهاردانگه بدون شک باعث می شود که شما دست خالی از آنجا خارج نشوید.

قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

همان طور که عنوان شد، چهاردانگه تهران یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود. به همین خاطر افراد زیادی برای خرید یا سفارش محصولات به این شهر مراجعه می کنند. همین عامل باعث شده که شهر رونق فراوانی گرفته و صنایع و فروشندگان زیادی برای تولید و عرضه محصولات خود به این شهر مراجعه کنند.


با توجه به سختی هایی که شغل سیم پیچی دارد معمولا برای سیم پیچی یک موتور ساده هزینه بالایی برای دستمزد پرداخت می گردد. با توجه به تقاضای زیادی که برای سیم پیچی موتورهای مختلف وجود دارد می توان درآمد بالایی را برای این شغل در نظر گرفت.

همه افراد امروزه از دستگاه های برقی زیادی به ویژه در لوازم خانگی است.فاده می کنند که دارای موتور هستند و این دستگاه ها پس از مدتی امکان دارد که خراب شوند و نیاز به سیم پیچی مجدد پیدا کنند. به طور تقریبی درآمدی در حدود ماهانه میلیون تومان را می توان برای شغل سیم پیچی موتور در نظر گرفت که جا دارد با افزایش مهارت های خود میزان آن را ارتقا داد.

همان گونه که پیش تر به آن پرداختیم، شغل سیم پیچی موتور جزو مشاغل تخصصی و بسیار درآمدزا می باشد. اما کسانی می توانند در این حوزه به درآمدهای بالا دست یابند که دارای مهارت کافی و تخصص باشند. در نتیجه چنانچه قصد دارید وارد بازار کار شغل سیم پیچی موتور شوید بهتر است. که یکی از آموزشگاه های خوب برای سیم پیچی را شناسایی کرده و در دوره های آن شرکت کنید تا مسائل عملی و تئوری را از صفر تا صد آموزش ببینید و شروع پر قدرتی را رقم بزنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه