شارژر صنعتی در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial charger-1
Industrial charger-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



معماری زیبای این شله‌ها اساساً با اصالت کوهستان و پیست‌های اسکی گره خورده است. و این کلبه‌ها با سقف‌های شیروانی خود به راحتی در دیزین قابل تشخیص‌اند. کلبه‌های چوبی پیست دیزین تهران بهترین اقامتگاه برای گروه‌های بالای تا ۵ نفره است. و به همین علت معمولاً اسکی‌بازان حرفه‌ای که به‌صورت گروهی به دیزین می‌آیند اجاره این شله‌ها را ترجیح می‌دهند.

کم‌کم تا سال ۸ نصب انواع تله‌ها و همچنین تله کابین متری پیست دیزین تهران و احداث امکاناتی چون رستوران طول کشید تا به مرحله بهره‌برداری برسد تا اینکه پیست اسکی دیزین در سال ۵ تکمیل و آماده است.فاده اسکی‌بازان شد.

در نزدیکی هتل‌ها امکاناتی نظیر زمین تنیس و پاراگلایدر نیز دیده می‌شود. پمپ بنزین نیز در کیلومتری منطقه دیزین قرار داشته و خیال شما را بابت بنزین ماشین راحت می‌کند. در مسیر رفتن به دیزین نیز رستوران‌های و مراکز اقامتی متعددی وجود دارد که برای خوردن غذا می‌توانید به آنجا بروید. مسیر دیزین نیز بسیار زیبا و تماشایی است.. گذر از منطقه میگون، فشم و رودخانه زیبای این منطقه برای تفریح مناسب می‌باشد.


مهندسین و کارشناسان شرکت کایر صنعت با تجربه فعالیت در مجموعه های تولید باتری و آشنایی کامل با فرآیند حساس و پیچیده شارژ و نیز با اشراف کامل به تاثیر شارژ مناسب در بهبود کیفیت محصولات در مجموعه های تولید باتری اقدام به طراحی و ساخت شارژرهای صنعتی نمود . این شرکت برای اولین بار طراحی و ساخت شارژر را با بهره گیری از پی ال سی به عنوان سیستم کنترل آغاز نمود و هم اکنون نیز در این مسیر پیشرو میباشد .

از مهمترین پارامترهای یک شارژر صنعتی مناسب میتوان به رایپل خروجی پایین، درصد رگولاسیون مناسب در خروجی به همراه رگولاسیون است.اتیک و دینامیک دقیق، پاور فکتور ورودی مناسب، رانمان بالا، پایداری حرارتی بالا و حداقل نویز صوتی در بازه است.اندارد اشاره کرد.

کارکرد دستگاه هم بدین صورت است. که ابتدا کابل برق را به صورت مستقیم به برق ولت متصل میکنیم  در ادامه بر مبنای تعداد باطری کلید ولوم مشکی سمت چپ دستگاه را به نسبت تعداد  باطری های که میخواهید شارژ کنید اولین حرکت ولت دومی ولت  سومین حرکت   ولت و بعدی ولت را تنظیم میکند، ولوم دیگری در دستگاه هست که در سمت راست قرار دارد دارد  و این ولوم برای تنظیم امپر دستگاه است. که کاربر کلید را باید در نقطه ای قرار بگیرد که امپر روی



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین