شارژر صنعتی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

Industrial charger-1
Industrial charger-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


نید صنعت به عنوان یکی از جامع ترین فروشگاه های اینترنتی لوازم، تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز صنایع، پروژه ها و کسب و کارها، با پشتوانه سال تجربه و اعتبار در زمینه تامین تجهیزات فنی و با بیش از دسته بندی کالایی از برترین برندهای داخلی و خارجی در حال ارائه خدمت به صنعت تولید و خدمات کشور می باشد. نید صنعت با تعهد به اصل مشتری مداری؛ تمرکز خود را بر تامین کالا از تامین کنندگان تایید صلاحیت شده بنا نهاده و به منظور آسودگی خاطر مشتریان از خرید اینترنتی و جلب رضایت حداکثری آن ها؛ اصالت، گارانتی، مرجوعی کالا و بازگشت وجه پرداختی را تضمین می نماید. نید صنعت با فراهم نمودن چندین تولید کننده یا تامین کننده اصلی و معتبر برای هر محصول، شرایط تامین رقابتی کالا از نظر قیمت و کیفیت را مهیا می نماید. درج دقیق مشخصات فنی کالا، پشتیبانی فنی فروش، ارسال اکسپرس و پرداخت در محل، توزیع عمده و خرده کالا از جمله مهمترین خدمات نید صنعت می باشد.

مهندسین و کارشناسان شرکت کایر صنعت با تجربه فعالیت در مجموعه های تولید باتری و آشنایی کامل با فرآیند حساس و پیچیده شارژ و نیز با اشراف کامل به تاثیر شارژ مناسب در بهبود کیفیت محصولات در مجموعه های تولید باتری اقدام به طراحی و ساخت شارژرهای صنعتی نمود . این شرکت برای اولین بار طراحی و ساخت شارژر را با بهره گیری از پی ال سی به عنوان سیستم کنترل آغاز نمود و هم اکنون نیز در این مسیر پیشرو میباشد .

کارکرد دستگاه هم بدین صورت است. که ابتدا کابل برق را به صورت مستقیم به برق ولت متصل میکنیم  در ادامه بر مبنای تعداد باطری کلید ولوم مشکی سمت چپ دستگاه را به نسبت تعداد  باطری های که میخواهید شارژ کنید اولین حرکت ولت دومی ولت  سومین حرکت   ولت و بعدی ولت را تنظیم میکند، ولوم دیگری در دستگاه هست که در سمت راست قرار دارد دارد  و این ولوم برای تنظیم امپر دستگاه است. که کاربر کلید را باید در نقطه ای قرار بگیرد که امپر روی



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری