عایق های برق در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Electrical insulators-1
Electrical insulators-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله نیاوران که در منطقه تهران تاسیس شده است. یکی دیگر از مناطق قدیمی تهران است. که قدمت آن به زمان پادشاهان قاجار باز می گردد که در این مناطق نیزارها را می کاشتند. این محله که دارای خیابان های مشهوری همچون باهنر ، میدان قدس و نیاوران است. به عنوان یکی از گران قیمت ترین محله های تهران به حساب می آید و در ارتفاع متری از سطح دریا ایجاد شده است.. بسیاری از تهرانی ها نیاوران را به عنوان سمبل محله های گران قیمت تهران به حساب می آورند.

محله های شمال تهران تنها در منطقه قرار ندارد! در واقع علاوه بر منطقه ، منطقه نیز تعداد بسیار زیادی از محله های شمال تهران را درخود جای داده است.. این منطقه از تهران نیز از شمال از کوه های رشته کوه البرز شروع می شود. جالب است. بدانید که منطقه تهران تا حدود میدان آزادی ادامه داشته و در نتیجه می توان گفت که جزو مناطق بزرگ شهر تهران به شمار می رود. این منطقه با داشتن وسعتی بالا، دارای آب و هوای متفاوت در هر قسمت خود می باشد اما بالاترین نقطه از منطقه بهترین و خوش آب و هواترین محله های شمال تهران به شمار می آید و در نتیجه در میان پایتخت نشینان محبوبیت بسیار زیادی دارد. 

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.


به طور كلی در سیستم‌های الكتریكی، مواد مختلف را می توان به دو دسته مجزا تقسیم كرد: مواد رسانا یا هادی و مواد عایق. مواد رسانا موادی هستند كه قابلیت هدایت خوبی دارند و جریان برق را به طرفی كه می‌خواهیم هدایت می‌كنند. مواد عایق قابلیت هدایت الكتریسیته آن‌ها ضعیف است. و با است.فاده از آن‌ها جریان را از طرفی كه نمی‌خواهیم هدایت شود، باز می‌داریم.

کفپوش عایق برق طبقه خاصی از کفپوشهای لاستیکی با خواص ضد الکتریکی عالی میباشد که برای است.فاده در مقابل تابلوهای برق ، پستهای برق و ایستگاههای فشار قوی کاربرد دارد. این کفپوش ها اپراتورها یا کارکنان واحد نگهداری و تعمیرات تجهیزات الکتریکی را در برابر برق گرفتگی و شوکهای الکتریکی احتمالی محافظت مینماید و باید در مکانهایی که احتمال خطرات جانی و ایمنی بالاست مورد است.فاده قرار گیرد.

امروزه انواع عایق الکتریکی که درصنعت به کار برده می شوند رو به افزایش و پیشرفت می باشد. لذا آشنایی با خواص و مشخصات عایق های جامد، مایع و گاز و آشنایی با تست های اعمالی بر روی عایق های الکتریکی و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای انجام این تست ها ، از ضروریات می باشد. در این نرم افزار مطالب مفیدی در کلیپ های آموزشی راجع به عایق های الکتریکی ارائه می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران