کلید ولتاژ بالا در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

High voltage switch-1
High voltage switch-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



محله های شمال تهران جزو محله هایی از پایتخت می باشد که همیشه میزبان بسیاری از پایتخت نشینان و توریستان می باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تهران، جزء معدود شهر های پایتخت است. که دارای شب هایی زنده و شلوغ است.. اما یکی از شلوغ ترین بخش های این شهر، محله های شمال تهران است.. به ویژه در شب ها، بسیاری از جوانان و خانواده ها به قصد تفریح و گشت و گذار به محله های شمال تهران می روند. در ادامه این مطلب، به معرفی محله های شمال تهران و همچنین تمامی امکاناتی که در این بخش از تهران قرار دارند پرداخته ایم. علاوه بر این، به معرفی جاذبه های گردشگری، مراکز خرید، دسترسی ها، و به طور کلی تمامی جذابیت های محله های شمال تهران را بیان کرده ایم. 

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

محله های شمال تهران واقع در منطقه شامل مورد می باشند. به طور کلی از محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله های: تجریش، دربند، ازگل، اقدسیه، زعفرانیه، اوین، شهرک نفت، چیذر، دارآباد، ولنجک، جوزستان، امام زاده قاسم، شهرک محلاتی، فرمانیه، فرشته، قیطریه، کاشانک، دزاشیب، محمودیه، سوهانک، آجودانیه، جماران، الهیه، نیاوران، کاشانک، باغ فردوس، کامرانیه اشاره کرد. این محله ها دارای شهرت بسیار زیادی می باشد و نیمی از جاذبه های گردشگری پایتخت را در خود جای داده اند.


کلید اتوماتیک یا کمپکت، که به آن mccb نیز گفته میشود؛ تجهیزی برای قطع و وصل جریان و ولتاژ برق به صورت ایمن و محافظ شده میباشد. یکی از مهمترین و مطلوب ترین نیرویی که میتواند انواع نیازهای انسان را برطرف کند نیروی برق است.. اگرچه نیروی برق یک جریان ساده و ارزان و راحت است. ولی در عین سادگی و ارزانی میتواند بسیار خطرآفرین هم باشد. بنابراین برای رفع خطر این نیرو و ایجاد امنیت مرتبط با آن، میتوان از کلید اتوماتیک یاد کرد.

فیوزها و کلیدهای مینیاتوری از انواع کلید برق براساس آمپراژ شان دسته بندی می‌شوند. در واقع میزان آمپری که روی بدنه فیوز یا کلیدمینیاتوری درج شده است. مقدار جریانی است. که به طور مداوم از خود عبور می‌دهند و این میزان جریان را جریان نامی آنها می‌نامند.

در SSR ولتاژ بالا دو بخش مدار فرمان و مدار قدرت، توسط یک ایزوله نوری (اپتوکوپلر) از یکدیگر جدا شده‌اند و برای سوییچ از نیمه هادی‌ها است.فاده می‌شود. با توجه به اینکه با بالا رفتن دما امکان سوختن رله SSR ولتاژ بالا وجود دارد، برای خنک شدن آن را بر روی یک هیت سینک &#;Heat Sink&#; نصب می‌کنند. مدل‌هایی که دارای هیت سینک هستند به 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران