چاه ارت در شمال تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Earth well-1
Earth well-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



الهیه در گذشته، خورآذین نام داشت. داستان تکراری پیشکش دادن یک تکه از ایران به یکی از بانوان نامی و نام گذاری این محله، تحت تاثیر کسی که احداثش کرد. کارخانه کبریت‌سازی، در زمان قاجار، نماد الهیه بود و بعدها راه زندگی سفیران کشورهای مختلف به این محله خوش آب‌و‌هوا باز شد.

منطقه تهران دارای شش ناحیه و محله است. که بیشترین تعداد محله را در بین تمامی مناطق تهران دارد. جمعیت این منطقه حدود هزار نفر است.. معروفترین محله منطقه تهران دروازه دولاب است. که یکی از دوازده دروازه تهران قدیم است.. محله های منطقه تهران عبارتند از :

برای معرفی بالا شهر تهران نمی‌توان یک خط فرضی را بر نقشه تهران کشید و قسمت شمالی آن را بالا شهر تهران دانست. شاید معیار مناسب برای تشخیص بالا و پائین شهر میزان توسعه یافتگی این مناطق باشد. میزان توسعه یافتگی مناطق به شاخص تقسیم می‌شود. اشتغال و تراکم نسبی جمعیت جزو شاخص اقتصادی هستند. منطقه تهران منطقه سازه‌ های لوکس منطقه تهران درگذشته دارای خانه‌های ویلایی بزرگ و باغات میوه بوده به همین دلیل دارای بافتی شبه روستایی است..


ارتینگ یا اتصال به زمین عبارت است. از اتصال قسمت های رسانای یک تاسیسات الکتریکی به زمین. هنگام اتصال زمین به قطعات فلزی تاسیسات الکتریکی مانند روکش فلزی، سیم نگهدارنده، پایانه های پایانی زره ​​کابل و غیره که جریان را حمل نمی کنند، با است.فاده از یک هادی فلزی ضخیم با مقاومت کم، به یک الکترود زمین یا هادی مدفون در خاک مرطوب متصل می شوند. در مهندسی برق، زمین نقطه مرجع در مدار الکتریکی است. که ولتاژها از آن اندازه گیری می شود، یک مسیر بازگشت مشترک برای جریان الکتریکی یا یک اتصال فیزیکی مستقیم به زمین است.. در یک تأسیسات الکتریکی، یک سیستم ارت، قسمت های خاصی از آن را با اهداف رسانای زمین نصب و اهداف ایمنی و عملکردی متصل می کند.

تست چاه ارت بوسیله دستگاهی به نام ارت تستر انجام می دهیم. این دستگاه شامل دستگاه اصلی و سه رشته سیم است. . یکی از سیم ها با کابل مسی چاه ارت متصل می شود. دو رشته دیگر را یکی در فاصله متری و دیگری را در فاصله متری به زمین کوبیده و مقاومت زمین را اندازه می گیریم.

با توجه به مقاومت مخصوص زمین ، عمق چاه از حداقل متر تا متر و قطرآن حدودا سانتیمتر می تواند باشد. در زمین هایی که با توجه به نوع خاک دارای مقاومت مخصوص کمتری هستند مانند خاکهای کشاورزی و رسی عمق مورد نیاز برای حفاری کمتر بوده و در زمینهای شنی و سنگلاخی که دارای مقاومت مخصوص بالاتری هستند نیاز به حفر چاه با عمق بیشتر می باشد. برای اندازه گیری مقاومت مخصوص خاک از دستگاههای خاص است.فاده می گردد. در صورتی که تا عمق متر به رطوبت نرسیدیم و احتمال بدهیم در عمق بیشتر از متر به رطوبت نخواهیم رسید نیازی نیست چاه را بیشتر از متر حفر کنیم . بطور کلی عمق مترو قطر حدود سانتیمتر برای حفر چاه پیشنهاد می گردد. محدوده مقاومت مخصوص چند نوع خاک در جدول زیر آمده است..



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شمال تهران