منبع تغذیه در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مطالعات نخستین طرح جامع تهران در سال ۵ آغاز شد و در به تصویب رسید. در این برهه، تهران حدود ۸ کیلومتر مربع وسعت داشت و جمعیت آن به ٫ میلیون نفر می‌رسید. این طرح، گسترش شهر تهران را به دلیل وجود ارتفاعات در شمال و شرق و نامناسب بودن زمین‌های جنوبی، در منطقهٔ غرب تعیین کرد و سطح شهر را به ده منطقه با مراکز مجهز تقسیم و شبکه‌ای از آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها را نیز پیشنهاد کرد.

معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، مسئولیت سرپرستی و برنامه‌ریزی امور مربوط به برنامه‌های جامع و کلی شهرداری تهران را بر عهده دارد. همین‌طور مدیریت منابع انسانی اعم از امور است.خدامی منابع انسانی، ارزیابی عملکرد، آموزش و نگه‌داشت منابع انسانی از دیگر وظایف این نهاد است..

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، هنگام شکل‌گیری مساحتی حدود کیلومتر مربع داشت. تغییرات سیاسی و افزایش جمعیت، شهر را دستخوش دگرگونی منطقه‌ای کرد و مساحت آن افزایش یافت؛ به‌طوری که در سال ، نخستین طرح جامع شهر تهران ابلاغ شد که در آن مساحت شهر با افزایشی خیره‌کننده به ۸ کیلومتر مربع رسید. تهران با این مساحت به منطقه تقسیم شده بود.


منبع تغذیه صنعتی یا پاورساپلای (power supply) دستگاهی است. که انرژی الکتریکی مورد نیاز بار را فراهم می کند؛ به عبارت دیگر می توان گفت وظیفه ی منبع تغذیه دریافت انرژی الکتریکی از یک منبع انرژی و تبدیل آن به تغذیه ی مناسب برای بار است.. دسته بندی های مختلفی برای منابع تغذیه وجود دارد که این دسته بندی ها باتوجه به عواملی از جمله کاربرد، جریان و ولتاژ آن ها متفاوت است..

به بیانی ساده، فرآیندی مانند نمودار بالا به وقوع می‌پیوندد تا ولتاژ مد نظر تولید شود. به طور مثال ابتدا ولتاژ ولت متناوب هرتزی وارد ترانسفورماتورکاهنده می‌­شود تا میزان ولتاژ در اولین مرحله تا ولت کاهش یابد. در مرحله بعدی موج ولتاژ متناوب ولتی توسط رکتیفایر (یکسو کننده) به نیم موج یا نیم پل تبدیل می‌شود. میزان تناوب این نیم موج پس از عبور از یک فیلتر کاهش می­‌یابد و تبدیل به ولتاژ DC می‌­شود. مرحله نهایی عبور از یک رگولاتور(تنظیم کننده ولتاژ) است. که بتوانند ولتاژ نهایی مد نظر (به طور مثال ولت مستقیم) را، حتی در صورت وجود تغییرات ولتاژ یا جریان ورودی، به عنوان خروجی منبع، تحویل دهد. به این ترتیب این منبع تغذیه می‌تواند ورودی ولت AC را به خروجی ولت DC تبدیل کند.

سپس وارد فیلتر شده و تناوب آن کاهش یافته و تبدیل به ولتاژ dc می‌شود. مرحله نهایی عبور از یک تنظیم کننده ولتاژ یا رگولاتور (requlator) است. که بتوانند ولتاژ نهایی مد نظر را تحویل دهد. به این ترتیب این پاور ساپلای می‌تواند ورودی ولت AC را به خروجی ولت DC تبدیل کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در تهران