منبع تغذیه در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



مگر می‌شود جایی رفت که پر از برف و سرما باشد و برف‌بازی نکرد یا آدم‌برفی نساخت؟ تقریبا بخش جدا‌نشدنی و به‌یاد‌ماندنی رفتن به پیست اسکی دیزین غلت‌زدن در برف‌ها، ساختن آدم‌برفی و برف‌بازی در کنار اسکی‌بازی است.. هیجان‌انگیزترین قسمت جشنواره‌های آدم‌برفی دیزین است. که سالانه برگزار می‌شود و به بهترین آدم‌برفی‌ها جایزه تعلق می‌گیرد.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های اسکی کردن برای افراد حرفه‌ای، اسکی در ارتفاعات بسیار بلند و انجام‌دادن حرکات نمایشی است.. باید این مژده را بدهیم که این امکان نیز در پیست دیزین، وجود دارد. پیست اسنو پارک که در بالای رستوران چمن قرار گرفته است.، بهترین جا برای اسکی‌بازان حرفه‌ای است. که به این رویای خود برسند. این پیست، فقط مخصوص افراد حرفه‌ای است. و برای رسیدن به آن باید از تله‌سیژ دره است.فاده کنید.

آبشار دربندسر از جاذبه‌های طبیعی معروف روستای دربندسر است.. این روستا در بخش رودبار قصران قرار گرفته است.. روستای دربندسر در دامنه کوه کلون بستک قرار گرفته است.. طبیعت این کوه و مناطق اطراف آن، بسیار دیدنی است.. آب و هوای این روستا نیز به‌گونه‌ای است. که آبشار در تمام فصول سال جاری است..


تیم مهندسی سلام صنعت در سال به منظور فعالیت در زمینه فروش و مشاوره تجهیزات برق صنعتی و اتوماسیون صنعتی تاسیس گردید و راه پر فراز و نشیب رشد و پیشرفت در این عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پیشرفت صنعت برق ایران با همراهی مدیران و صنعتگران عزیز پیموده است..

اصلی ترین دسته بندی این منابع تغذیه، دسته بندی براساس جریان AC و DC است.. با شناخت انواع منبع تغذیه و ویژگی هایی که دارند می توانید در هزینه ی پروژه ی خود صرفه جویی داشته باشید. از ویژگی های مهم این منابع تغذیه می توان به ثابت و پایدار نگه داشتن جریان خروجی نیز اشاره کرد.

MW منبع تغذیه AC/DC را در اشکال مختلف ارائه می دهد، بنابراین تقریباً هرگونه مشکل برنامه قابل حل است.. کابینت ساز می تواند از مجموعه ای کامل از منبع تغذیه قاب بسته و DIN راه آهن انتخاب کند، در حالی که طراح PCB می تواند از بین انواع مختلفی از ماژول های مبتنی بر PCB انتخاب کند. علاوه بر این، MW طیف وسیعی از درایورهای LED، آداپتورها، شارژرهای باتری، ماژول های رک اینچی و موارد دیگر را ارائه می دهد!



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین