منبع تغذیه در شهر قدس ( فروش, مشاوره و اجرا )

Power supply-1
Power supply-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اکثر فضای سبز قدس خشک شده و تبدیل به خانه و مراکز صنعتی شده، اما همچنان می‌شود نمونه‌هایی از باغات قدیمی را در آن دید. غیر باغات معروف که در بالا به آن اشاره شد می‌توان به بوستان‌ها هم اشاره کرد. مسئولیت نگهداری از فضای سبز و بوستان‌های شهرقدس بر عهده سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری قدس می‌باشد.

سطح زیر کشت در حوزه قدس و شهرک‌های اطراف آن ۵ هکتار است.. به دنبال تحولات اجتماعی و سیاسی دهه‌های اخیر، افزایش جمعیت و رشد مهاجرت به سوی تهران، امروزه شهرقدس به یکی از مناطق پرجمعیت و متراکم مسکونی حومه تهران تبدیل شده‌است.

اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.


ولتاژهای مختلف AC با است.فاده از ترانسفورماتور ایجاد می شود. ترانسفورماتور ممکن است. دارای سیم پیچ یا شیپور خاموشی متعدد باشد، در این حالت دستگاه از کلیدها برای انتخاب سطوح مختلف ولتاژ است.فاده می کند. متناوبا، یک ترانسفورماتور متغیر (ترانسفورماتور قابل تنظیم) می تواند برای تغییر مداوم ولتاژها است.فاده شود. برخی از منابع متغیر AC دارای متر برای نظارت بر ولتاژ، جریان و یا قدرت هستند.

فروشگاه پارتینه بزرگ‌ترین مرجع فروش اینترنتی قطعات صنعتی کشور، با گستره‌ای از کالاهای متنوع در حوزه های برق و مکانیک برای دانشجویان و مهندسین و صنعت کاران و دانشگاه ها و کارگاه ها و کارخانه ها، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین کیفیت کالا» سه اصل مهم است. که پارتینه همواره سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را در فروش کالا و خدمات، به دایره‌ی فعالیت خود افزوده است.. گستره‌ای به وسعت کل صنعت شامل برق و الکترونیک، ماشین سازی و اتوماسیون، رباتیک و آزمایشگاه ها، پرینتر های سه بعدی، دستگاه های ماشینکاری و تمام صنعت مهندسی برق و مکانیک کشور

MW طیف وسیعی از منبع تغذیه AC/DC، مبدل DC/DC، اینورتر DC/AC و ترانسفورماتور AC/AC را که از تا کیلو وات متغیر است. ارائه می دهد. علاوه بر محصولات است.اندارد تولیدکنندگان برجسته، ما همچنین سری های سفارشی با تغییرات ولتاژ خروجی یا گرمسیری را عرضه می کنیم. ما حتی راه حل های خاص مشتری را ارائه می دهیم. به این ترتیب، ما تقریباً برای هر برنامه ای راه حل های آماده ارائه می دهیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر قدس