موتور برق در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


سلام و وقت بخیر. من یه موتور برق برای واحد مسکونی می خوام که کولر گازی پرمصرف، یخچال ساید، چند تا مهتابی و لامپ LED، تلوزیون، پکیج و غیره رو جواب بده و همچنین کم صدا باشه. چون داخل آپارتمان می خوایم است.فاده کنیم و حدودا روزی تا ۵ ساعت قطعی برق داریم. جنس خوب هم باشه. قیمتش مهم نیست. کارایی و طول عمر و خدمات پس از فروش هم داشته باشه. شما چه موتور برقی پیشنهاد می کنید؟

سلام دوست عزیز، در صورتی که سیال چاه، آب به همراه مقدار جزئی ماسه باشد، با توجه به ساینده بودن ماسه توصیه می شود از پمپ لجن کش است.فاده کنید تا آسیب کمتری به پروانه پمپ وارد شود. البته ماسه می تواند علاوه بر آسیب به پروانه، منجر به از بین رفتن سیل مکانیکی پمپ و به طبع آن باعث نفوذ آب به موتور و سوختن آن شود. در همین راستا توصیه می شود پمپ را با فاصله حداقل متری از ته چاه قرار دهید تا ماسه ته چاه را با خود بالا نکشد. است.فاده از پمپ لجن کش اینچ متری سه فاز محک با قدرت موتور اسب توصیه می شود و ژنراتور لازم است. حداقل کیلووات توان داشته باشد.

باسلام، من یک موتور برق می خوام برای تامین ده رشته لامپ کم مصرف و یخچال و تلویزیون و لباسشویی، کلا مصارف یک خونه فقط، چه مدلی با چه قیمتی رو پیشنهاد می دید؟ درضمن فکر می کنید بین گازی و بنزینی و دیزلی کدوم برای مصرف مدنظر من بهتر باشه؟ باتشکر



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری