موتور برق در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا )

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نام شهر لواسان بدون پسوند یا پیشوند می‌باشد و نباید آن را با دهستان لواسان کوچک یا دهستان لواسان بزرگ که دیگر مناطق بخش لواسانات هستند، اشتباه گرفت. گاهی اشتباهاً آن را شهر گلندوک یا شهر لواسان کوچک می‌نامند که این اسامی غیررسمی بوده و کاربرد ندارند زیرا دهستان لواسان بزرگ یا مرکز آن یعنی روستای لواسان بزرگ، شهر نیستند که برای رفع تشابه اسمی با آن‌ها از پسوند است.فاده شود و اگر هم روزی شهر شوند وسعت آن‌ها به اندازه‌ای نیست که بزرگتر از شهر لواسان باشند. اطلاق نام محله گلندوک بر کل شهر لواسان که تنها یکی از چندین محله شهر لواسان است. نیز یک غلط مصطلح دیگر است. که در برخی موارد دیده می‌شود در حالی که برخی محله‌های شهر لواسان مثل

لواسان در شمال شرق تهران قرار گرفته است.. با توجه به اینکه لواسان در دره‌های اطراف تهران قرار دارد، هوای شهر به نسبت تهران خنک‌تر می‌باشد. لواسان پاییز‌ها و زمستان‌های سرد و اغلب همراه با بارش برف و باران دارد. بارش‌های لواسان از اواخر آبان‌ماه شروع می‌شود و تا اوایل فروردین ماه ادامه دارد. فصل بهار در لواسان مطبوع‌ترین هوای سال را دارد.دما هوا معتدل و بارش‌های گاه و بی‌گاه به خنکی هوا کمک می‌کند. لواسان در تابستان اما هوای خنک و خشک دارد. بالاترین دمای هوا در این فصل برای لواسان رقم می‌خورد. با این حال، تابستان هوای لواسان از تهران خنک‌تر است..

اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 


هنگام خرید حتماً میزان سوختی را که دستگاه شما آن را ذخیره می‌کند بررسی کنید. هرچه مخزن ژنراتور شما بزرگتر باشد، زمان بیشتری تولید برق خواهد داشت. در واقع هر اندازه که مخزن سوخت بزرگ تر باشد، دستگاه مدت زمان بیشتری تا زمان سوخت گیری کار خواهد کرد. البته باید به این مساله نیز توجه داشته باشید که در صورت انتخاب مخزن بزرگ و پر بودن مخزن، وزن دستگاه بیشتر می‌شود.

ضمن عرض ادب و احترام. می خواستم بنده را راهنمایی کنید. جهت یک واحد ویلایی در شمال ایران با لوازم خانگی و یک دستگاه کولر گازی بدون اینورتر، در مواقع رفتن برق، چه نوع موتور برقی (از لحاظ سوخت) و با چه قدرتی مقرون به صرفه است.؟ لطفا راهنمایی بفرمایید.

موتور برق های دیزلی یا گازوئیلی موتور های احتراق داخلی هستند که توسط سیلندر پیستونی با احتراق متناوب بر حسب تعداد سیلندر و دفعات احتراق، به یک یا دو سیلندر تقسیم می شوند و توان یا قدرت تولیدی آنها برحسب اسب بخار بیان می گردند. 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در لواسان