موتور برق در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

electric engine-1
electric engine-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شرکت ماندگار در سال ۸۸ با شعار حفظ طبیعت و محیط زیست پا به عرصه تولید در صنعت مبلمان گذاشته و با بنیانگذاری صنعت مبلمان پلیمری در ایران و خاورمیانه تحولی عظیم در صنعت مبلمان پدید آورد. از دیرباز تا کنون همواره مبلمان را مترادف با صنعت چوب برشمرده‌اند، اما امروزه به یمن بهره گیری از مواد و فناوری‌های نوین صنعتی، تولید مبلمان دیگر به صنعت چوب محدود نمی‌شود. برای نمونه امروز مواد پلیمری ABS که با ویژگی دوستدار محیط زیست تولید شده‌اند، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مبلمان یافته‌اند.

وجود صنایع چوب باعث شده که صنعت مبلمان نیز به تبع آن رونق گرفته و چهاردانگه را به یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای مبل ایران تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ و قیمت های است.ثنایی این شهر باعث شده که بسیاری افراد از جمله عروس و دامادها برای تهیه اثاثیه منزل و جهیزیه به این شهر مراجعه کنند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.


کانوپی به محفظه ای گفته می شود که برای جلوگیری از صدا های ناشی از موتور برق مورد است.فاده قرار می گیرد که به اصطلاح، به آن اتاق سایلنت هم گفته می شود. ضرورت است.فاده از کانوپی به علت صدای زیاد موتور برق ها، مخصوصا موتوربرق های بزرگ که می توانند یک منبع آلودگی صوتی باشند بیشتر احساس می گردد و دستگاه را تبدیل به موتور برق سایلنت می کند. وجود کانوپی در موتور برق در مکان هایی مانند ساختمان ها و مجتمع های مسکونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است..

این مدل از موتور‌های برق هم قابلیت حمل دارد اما وزنی معادل کیلوگرم دارد که بیشتر از دو مدل بالا ذکر شده است.. از این مدل موتورهای برق برای سایت های کارگاهی است.فاده می‌شود که بدون برق هستند و چراغ ها و پنکه ها و چندین ابزار برقی به آن متصل می‌شوند.

سلام جناب انصاری عزیز، با در نظر گرفتن این موضوع که شما اشاره ای به ظرفیت کولر ها نکردید، به طور کلی می توانید از موتور برق کیلووات است.فاده کنید. البته لازم به ذکر است. که ابتدا باید یک کولر گازی را وارد مدار کرده و پس از رسیدن به حالت است.ندبای، کولر بعدی را وارد مدار کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه