موتور برق در چهاردانگه ( فروش, مشاوره و اجرا )

electric engine-1
electric engine-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.


سلام، من یه چاه آب دارم به عمق ۵ متر و برای آبیاری قطره ای به مساحت متر و طول زمین متر که مستقیم به پمپ اینچ چاه وصله. چه موتور برقی جواب میده؟ در ضمن مسافت جایی که موتور قرار می گیره تا چاه متره که باید کابل کشیده بشه. لطفا راهنمایی کنین.

اگر برای انتخاب موتور برق مناسب به راهنمایی و مشاوره نیاز دارید بهترین کار تماس با کارشناسان فروش نید صنعت است.. ما گام به گام شما را تا انتخاب موتور برق مناسب خود راهنمایی می نماییم. موتور برق مناسب باغ، موتور برق مناسب کولر گازی، موتور برق مناسب پمپ آب، موتور برق مناسب کفکش، موتور برق مناسب جوشکاری یا موتور برق مناسب بتونیر نیاز دارید؟ لطفا با ما تماس بگیرید.

این موتورهای برق از قوی‌ترین و بزرگترین مدل‌ها به شمار می‌روند و سوخت مصرفی این دستگاه ها با گازوئیل است.. نیروی محرک این وسیله از یک موتور دیزلی تامین می‌شود. این مدل ها دارای سیستم خنک کاری آب خنک یا  هوا خنک هستند و طول عمر و توان کارکرد بیشتری نسبت به انواع گازسوز و بنزینی دارند. از



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه