کنتاکتور در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Contactor-1
Contactor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



تنها پیست اسکی‌ای که در فصل تابستان هم باز است. و پذیرای اسکی‌بازان است.، پیست اسکی دیزین است. که تابستان‌ها بخش پیست چمن آن برای مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن، دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و غیره را فراهم می‌کند.

بسیاری از ما تابستان را فصل ورزش، سفر و خوشگذرانی می‌دانیم اما اگر از علاقه‌مندان به زمستان و ورزش‌های زمستانی منطقه دیزین در نزدیکی تهران با امکانات زیادی در زمینه ورزش‌های زمستانی در انتظار شماست. پیست‌های مختلف اسکی و ورزش‌های زمستانی که می‌تواند مورد است.فاده افراد مبتدی و حرفه‌ای قرار گیرد. پیست بین المللی دیزین دارای شهرت جهانی بوده و هر ساله توریست‌های زیادی از سراسر جهان برای اسکی به این پیست می‌آیند و مسابقات بین المللی اسکی نیز در این محل برگزار می‌شود.

کسانی که به تیراندازی علاقه دارند و یا خود یک‌پا کماندار هستند می‌توانند برنامه‌های آموزشی و تمرین‌های رشته تیراندازی با اسکی روی برف در فصل زمستان و تیراندازی با رول اسکی در چمن را در فصل تابستان در پیست اسکی دیزین انجام دهند.


این کنتاکت ها به منظور افزایش تعداد کنتاکت های فرمان به صورت نصب از بغل و یا نصب از رو و در ترکیب های مختلف باز و بسته (NO و NC) موجود هستند. حداکثر کنتاکت به صورت " کنتاکت باز" یا " کنتاکت بسته" یا " کنتاکت باز/ کنتاکت بسته" و غیره می توان بر روی کنتاکتورها نصب نمود. این تیغه ها نیز به مانند تیغه های اصلی کنتاکتور، با هربار تحریک بوبین تغییر وضعیت می دهند.

به علت وجود خاصیت سلفی در بوبین موجود در کنتاکتور، با قطع و وصل کنتاکتورها، نویز (پارازیت، خش خش) در سیستم خواهیم داشت که برای رفع این مشکل از قطعه ای به نام نویزگیر است.فاده می کنیم. نویزگیر به صورت موازی با بوبین قرار می گیرد. برای رفع نویزها، از یک مدار RC (مدار RC متشکل از یک مقاومت و یک خازن سری با هم است.) است.فاده می کنند. این مدار را به همراه یک واریستور (Varistor) به کار می برند و گاهی نیز هر دوی این مدارات را در یک مجموعه می بندند. واریستور قطعه ای است. که اگر ولتاژ از یک حد مشخصی بیشتر شود، مقاومت آن کاهش پیدا کرده و با ایجاد مسیر عبور جریان، باعث تثبیت ولتاژ بوبین در یک حد مشخص می گردد.

کنتاکت های کنتاکتور عمدتاً باز هستند و هر زمان که سیم پیچ کنتاکتور برق دار شود، کنتاکت ها بسته شده و جریان را به بار منتقل می کنند. کنتاکتورها، دارای ورودی و خروجی هستند که کنتاکت های ورودی یا خط یا L (Line)، جهت اتصال به منبع تغذیه و کنتاکت های خروجی یا ترمینال یا T (Terminal)، جهت اتصال به دستگاه برقی ای که توسط کنتاکتور کنترل می شود، است.فاده می شوند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین