آب مقطر در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




در نتیجه آب مقطر برای است.فاده در این دستگاه ها بسیار مناسب است. و از آسیب جلوگیری می کند. هنگامی که یک خودرو در حال کار است.، سیستم خنک کننده باید خیلی کار کند تا آن را خنک کند. رسوبات معدنی در آب مورد است.فاده می تواند باعث خوردگی و تجمع در سیستم شده و باعث گرم شدن بیش از حد آن شود.

یک فیلتر فیلتر کربن به یک دستگاه تقطیر آب اضافه می شود تا ترکیبات آلی فرار را نیز از بین ببرد. مواد معدنی و غیر معدنی محلول و سایر آلاینده ها با عبور از خاک غنی ، ضدعفونی شیمیایی یا عبور از طریق لوله ها به منبع آب راه پیدا می کنند. برخی از مواد محلول مانند کلسیم یا پتاسیم بی ضرر هستند ، اما بسیاری مانند آرسنیک یا سرب خطرناک هستند. مواد معدنی برای لوازم و سلامتی شما مضر است.. تقطیر کننده های آب مواد محلول را قبل از قرار گرفتن در معرض آب لوله کشی حذف می کنند و از آنها برای تبدیل آب دریا به آب آشامیدنی است.فاده می شود.

آب تصفیه شده آبی است. که اساساً فاقد میکروب و مواد شیمیایی باشد. این امر با اسمز معکوس (عبور کردن آب از طریق غشا برای از بین بردن مواد شیمیایی ، مواد معدنی و میکروب ها) ، ازن سازی (ضد عفونی آب با است.فاده از ازن به جای مواد شیمیایی) یا تقطیر حاصل می شود. برای برچسب است.اندارد زدن به آب تصفیه شده نیاز است. که آب تصفیه شده بیش از قسمت در میلیون ماده جامد محلول نداشته باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار