الیاف مصنوعی در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

artificial fiber-1
artificial fiber-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




رادیکال‌های فعال شیمیایی حاصل از کاتالیزورها و یا فتوشیمیایی حاصل از اشعه‌های مختلف (مانند اشعه گاما)در محیط مناسب به ترکیبات اتیلنی اثر کرده و با تبدیل اتصال دوگانه آنها به اتصال ساده، یعنی فعال کردن منومرها، سبب ترکیب آنها با یکدیگر شده و زنجیره بلند پلیمر بدست می‌آید.

الیاف پنبه مصنوعی در واقع الیاف مصنوعی حاصل از پلی است.ر می باشند. به علت شباهت ظاهری زیادی که به پنبه دارند به آنها پنبه مصنوعی گفته می شود. الیاف پنبه مصنوعی شفاف و سفید رنگ بوده و انعطاف پذیری زیادی دارند. پنبه مصنوعی دارای حجم قابل توجهی بوده و در صنایع پرکنی کاربرد زیادی دارد. مهمترین کاربرد این محصول، است.فاده در تولید محصولاتی است. که نیاز به یک پرکننده خوب دارند مثل: تولید انواع بالش، پشتی مبل، انواع مختلف عروسک، کیسه‌ های خواب. محصولات پر شده از الیاف پنبه مصنوعی کاملا بهداشتی، انعطاف پذیر و نرم بوده و پر حجم هستند. ضد کپک، ضد قارچ، قابل شستشو و به لحاظ قیمت مقرون به صرفه هستند.

گستره ی وسیعی از پلیمرها می توانند به لیف تبدیل شوند (در مقاله های بعدی به این مهم خواهیم پرداخت). این الیاف کاربردهای بسیار مهم و متنوعی دارند که باعث شده در مصارف ساده خانگی و روزانه تا صنایع مختلف و مصارف پیچیده و با فناوری بالا است.فاده شوند. مهم ترین این الیاف عبارت از پلی است.ر، پلی آمید یا نایلون، پلی اولفین، آکریلیک، آرامید و وینیل هستند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار