نایلون و نایلکس در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Nylon and Nylex-1
Nylon and Nylex-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .




شرکت کارا پلاست با بهره گیری از کادری مجرب و با به کارگیری تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید نایلون های تبلیغاتی و نایلون های بسته بندی مشغول به فعالیت می باشد. این شرکت همواره در تلاش است. تا فیلم های پلیمری مورد نیاز صنایع گوناگون را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تامین نماید.

در واقع این دستگاه‌ها هستند که در پروسه تولید نایلون کار اصلی را انجام می‌دهند. بنابراین در دسترس بودن منابع مالی کافی برای سرمایه‌گذار، میزان فعالیت را تعیین می‌کند. ماشین‌آلات محلی می‌توانند به خوبی برای فرآیند تولید نایلون مورد است.فاده قرار بگیرند.

نایلون در مقایسه با سایر اشکال نایلون کاربرد بیشتری دارد. پلاستیک قابلیت بی نظیری در تولید پارچه بدون نیاز به بافت دارد. پارچه های تولید شده به طور قابل توجهی سبک و مستحکم هستند که باعث افزایش مقاومت آنها در برابر سایش و پارگی می شود. در مقایسه با نایلون ،، رنگرزی نایلون در فشار بالا آسان تر است.. علاوه بر این نایلون امکان تولید مواد پوشاک نیمه شفاف را فراهم کرده است.. توانایی تولید مواد نیمه شفاف با تنوع درخشندگی بالای نایلون مرتبط است.. نایلون و نایلون هر دو در تولید لباس های ضد آب است.فاده می شوند. در نتیجه، آنها نقش مهمی در تولید مواد لباس ضد آب دارند. به علاوه نقطه ذوب بالای این پلیمرها امکان اتو کردن لباس های ساخته شده از نایلون را فراهم می کند.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار