آب مقطر در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Distilled water-1
Distilled water-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



نوع قرارگیری کلبه‌های شله به‌گونه‌ای است. که راه دسترسی اتومبیل به آن‌ها وجود دارد. معماری سنتی این شله‌ها هم‌خوان با فضای کوهستانی منطقه است. و با سقف شیروانی خود بسیار چشم‌نواز‌تر به نظر می‌رسند. بعضی شله‌ها بزرگ‌تر هستند و امکان اقامت حدود نفر را دارند. این کلبه‌ها به‌دلیل ترافیک بالای مسافران در آخر هفته، کمتر از دو روز رزرو اجاره داده نمی‌شوند. اگر قصد اقامت در این شله‌ها را دارید، باید چند روز پیش از مراجعه به دهکده دیزین رزرو انجام دهید. 

منطقه دیزین یا به عبارتی پیست دیزین در است.ان البرز و کیلومتری شهر کرج قرار دارد. چندین مسیر برای رسیدن به دیزین وجود دارد که بهترین آن جاده چالوس است.. هنگامی که قصد عزیمت به شمال از جاده چالوس را دارید، احتمالاً تابلوهای مربوط به پیست اسکی دیزین را دیده‌اید. در این مسیر بعد از هتل گچسر از مسیر ولایت‌رود رفته و به دیزین برسید.

منطقه دیزین یکی از مناطق گران قیمت برای سفر و خوشگذرانی است.. برای ورود به این منطقه باید در حدود هزار تومان ورودیه بر ای هر نفر پرداخت کنید که این مقدار در روزهای شنبه تا سه شنبه کمتر است.. علاوه بر آن هزینه رستوران، کرایه وسایل اسکی، لباس اسکی و ورودی پیست را باید اضافه کرد. البته سفر به دیزین تجربه‌ای متفاوت است. که شاید به هزینه آن بیارزد.


آب مقطر که به خودی خود فاقد مواد معدنی است.، تمایل دارد آنها را از هر چیزی که لمس می کند بیرون بکشد تا تعادل را حفظ کند. بنابراین به این معنی است. که آب مقطر می‌تواند مقادیر کمی مواد معدنی را از دندان‌ها و سایر قسمت‌های بدن شما در هنگام مصرف بیرون بکشد.

یک دستگاه تقطیر آب در حذف مواد از آب بسیار خوب است. که تقریباً همه چیز ، از جمله مواد معدنی محلول ، از بین می رود. برخی از این مواد معدنی ضروری یا الکترولیت ها توسط بدن برای انتقال سیگنال ها بین سلول ها است.فاده می شوند. بدن ما الکترولیتها را از طریق غذا بدست می آورد. آب فقط مقادیر کمی از مواد معدنی را شامل می شود ، اما آیا برای تأثیر قابل توجه کافی است.؟ این به سلامتی ، تغذیه و سطح فعالیت بدنی شما بستگی دارد.

همان طور که اشاره شد، آب مقطر فاقد هر نوع ناخالصی و املاح است.. حال این پرسش به وجود می آید که آیا آب مقطر برای نوشیدن مناسب است.؟ در پاسخ باید به دو جنبه مثبت و منفی نوشیدن این نوع آب اشاره کرد. در ابتدا به بررسی مزیت های نوشیدن آب مقطر می پردازیم.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین